۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۵۳۰
حجت الاسلام رضوی مهر:

جریان انحرافی ریشه در افکار روشنفکرانی دارد که هرگز در راه اسلام سیلی نخورده اند

خبرگزاری رسا ـ مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای پروژه اسلام منهایی روحانیت را از کارهای جریان انحرافی دانست و گفت: آنها می کوشند بین اسلام و جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند.
حجت الاسلام سيد جلال رضوي مهر

 

حجت الاسلام سیدجلال رضوی‌ مهر مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که جریان انحرافی پروژه اسلام منهای روحانیت را در دستور کار دارد، اظهارداشت: آنها با دامن زدن به مسائل ملی گرایانه ارزش های اسلامی را کم رنگ و بی ارزش جلوه می دهند و الگوهای دینی را نادیده می گیرند.

وی افزود: جریان انحرافی ریشه در افکار روشنفکرانی دارد که هرگز در راه اسلام سیلی نخورده اند، زندان و شکنجه ندیده اند و جبهه مبارزه با دشمنان را درک نکرده اند؛ آنها می کوشند بین اسلام و جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر جریان انحرافی را عنصر پلید و خودسر خواند و گفت: آنها با ولایت فاصله دارند و زمین ماندن مفاهیم ارزشی برایشان مهم نیست، آنها می کوشند مشکلات کوچک و کاستی ها را بزرگ نمایی کنند و مسأله ای را که رهبر معظم انقلاب در اولویت قرارداده است را به دلخواه خود تغییر دهند.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور روحانیون، با بیان این که شهدای ما را میراث تخت جمشید و شاهنامه فردوسی برای مبارزه و دفاع از میهن آماده نکرده است، اظهارکرد: مساجد، حسینیه ها، و مداحی برای اهل بیت(ع) آنها را ترغیب به مبارزه با دشمنان کرد، آنها با شنیدن نام قمر بنی هاشم به عنوان رمز عملیات، قمقمه های خود را خالی کرده و با لب تشنه می جنگیدند؛ جریان انحرافی از این حقایق فاصله گرفته است.

نماینده طلاب و فضلای همدان خاطرنشان کرد: جریان انحرافی همان هایی هستند که امام(ره) در مقابل آنها ایستاد و فرمود جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم.

جریان های انحرافی روزنه ای برای نفوذ دشمنان از صدراسلام تاکنون

حجت الاسلام رضوی مهر جریان انحرافی را پدیده خوارج گونه توصیف کرد و اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون کسانی که تعقل و اندیشه نداشتند از خط فکری پیامبر(ص) و امام علی(ع) فاصله گرفتند و در دام افکار شوم جریان انحرافی افتادند و هر ضربه ای که به پیکر اسلام وارد شده از این ناحیه بوده است.

وی افزود: جریان انحرافی منفذی است که دشمنان از پیش شناسایی می کنند تا یکپارچگی و همدلی را در صفوف امت اسلام بگیرند؛ با بازخوانی وصیت نامه شهدا، صحیفه نور امام(ره) و گوش جان سپردن به رفیع ترین صدای انقلاب که کلام گوهربار مقام معظم رهبری است می توان در صراط مستقیم قدم برداشته و از انحراف مصون ماند.

مدیرکل سابق امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف به مسؤولان نظام و امت اسلامی توصیه کرد: شما باید انعکاس دهنده صدای مقام معظم رهبری باشید؛ همان گونه که ایشان فرمودند امروز ما در شرایط  بدر و خیبر هستیم و نباید شاهد جنگ احزاب به سرکردگی جریان انحرافی باشیم./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات