۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۶۴۹
آیت الله طبرسی:

دشمنان با ترویج مکاتب الحادی به دنبال تضعیف اعتقادات جوانان هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج مکاتب الحادی و فرقه‌های ضاله به دنبال تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان هستند، گفت: آنها همه تلاش و سرمایه گذاری خود را برای از بین بردن اسلام ناب به کار گرفته اند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه استان در ساری بر تقویت معارف دینی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: فعالیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه ها باید با معنویت همراه باشد.


وی با بیان این که علم همراه با م
عرفت دینی و اخلاق می تواند تأثیرگذار باشد، افزود: علم بدون اخلاق و معرفت دینی نمی تواند زمینه کمال و سعادت حقیقی انسان را فراهم کند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فعالیت های دینی و فرهنگی در دانشگاه ها باید با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان با همه توان خود به جنگ اعتقادات دینی ما آمده اند گسترش معارف دینی در بخش های مختلف جامعه ضرورت دارد.


آیت الله طبرسی با بیان این که فعالیت های دینی و فرهنگی باید مستمر و هدفمند باشد، تصریح کرد: در یک جامعه دینی نباید فعالیت های معرفتی کم رنگ شود.


امام جمعه ساری با بیان این که رویکرد اسلام به علم و دانش در دو بعد مادی و معنوی است، خاطرنشان کرد: از علم و دانش باید خدماتی صادر شود که انتفاعی صورت گیرد.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج مکاتب الحادی و فرقه‌های ضاله به دنبال تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان هستند، گفت: آنها همه تلاش و سرمایه گذاری خود را برای از بین بردن اسلام ناب به کار گرفته اند.


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیشرفت علمی زمینه اقتدار هر کشوری را فراهم خواهند کرد، بیان داشت: مراکز علمی هر کشور به عنوان ثروتی غنی محسوب می شوند.


آیت الله طبرسی وجود معنویت را وجه تمایز دانشگاه های کشورمان در مقایسه با دیگر دانشگاه های دنیا دانست و خاطرنشان کرد: رویکرد دانشگاه‌های کشور اسلامی است و برای حفظ آن باید فعالیت‌های فرهنگی مستمر باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات