۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۹۲۲
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

شناخت با معرفت شب قدر سعادت اخروی انسان را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به شب های مبارک قدر تأکید کرد: شناخت با معرفت شب های قدر سعادت دنیوی و اخروی انسان را به دنبال دارد.
ديدار اصحاب رسانه با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری، که در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد، مجموعه خبری استان خوزستان را مجموعه ای پویا و فعال برشمرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بدون حاشیه همواره در تعقیب عملکرد نظام و ارائه آن به مردم بوده اند.

حجت الاسلام سپهر در ادامه  به بیان آماری از وضعیت روزنامه ها و خبرگزاری های استان خوزستان پرداخت و افزود: در حال حاضر استان دارای 10 روزنامه، 38 نشریه داخلی ادارات و 9 خبرگزاری فعال می باشد.

188 خبرنگار و 69 نشریه در خوزستان فعالیت می کنند

وی با بیان این که 188 خبرنگار فعال در استان خوزستان مشغول به پوشش اخبار می باشند گفت: 69 نشریه دارای مجوز در استان خوزستان در حال توزیع هستند که 10 تا از آن ها روزنامه و بقیه هفته نامه و دو هفته نامه می باشند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سال جاری را سالی موفق برای مطبوعات و رسانه های استان برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه علاوه بر افزیش دو روزنامه در استان، اخذ مجوز چندین هفته نامه و دوهفته نامه را نیز داشتیم که از جمله آن ها دو هفته نامه ندای رسا است که از مطبوعات تأثیر گذار مذهبی و فرهنگی استان به شمار می آید.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به مشکلات موجو در عرصه خبرنگاری در استان خوزستان خاطر نشان کرد: به طور حتم اگر مشکلات موجود در رابطه با رسانه ها و مطبوعات در سطح استان برطرف شود، شاهد پیشرفت چشمگیر کیفیت مطبوعات در سطح استان خواهیم بود.

وی از افتتاح چاپ خانه ای مجهز همزمان با هفته دولت در استان خوزستان خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این چاپ خانه نشریاتی که جهت چاپ به تهران فرستاده می شوند به آسانی در استان به چاپ خواهند رسید.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به شب های مبارک قدر تأکید کرد: شناخت با معرفت شب های قدر سعادت دنیوی و اخروی انسان را به دنبال دارد.

حجت الاسلام سپهر ضمن توصیه ای به مدیران مطبوعات نسبت به بیان فضائل شب های قدر خاطر نشان کرد: امیدوارم نشریات به صورت ویژه به اهمیت فضائل ماه مبارک رمضان و شب های قدر بپردازند/9464/پ202/ع

 

 

 

 

ارسال نظرات