۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۱۶۰

حضور میلیونی عزاداران در نجف اشرف

خبرگزاری رسا ـ میلیون ها زائر و عزادار از شب گذشته در نجف اشرف حضور یافته تا مراسم شهادت امیرمومنان (ع) را در این حرم مطهر برگزار کنند.
حرم امام علي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الفرات نیوز، میلیون ها زائر و عزادار از شهرهای مختلف عراق و خارج از این کشور از شب گذشته در حرم مطهر امیرمومنان علی (ع) حضور یافته و در رثای این امام همام سوگواری می کنند.
 
جمعیت میلیونی حاضر در حرم مطهر امام علی (ع) از شب گذشته در این حرم حضور یافته اند و پس از آن که مراسم احیای شب قدر را برگزار کردند از صبح امروز به سوگورای و عزاداری می پردازند.
 
همه خیابان های منتهی به حرم مولی الموحدین (ع) مملو از هیأت های عزاداری است که در پرتو تدابیر شدید امنیتی و حضور فعال نیروهای امنیتی که برای جلوگیری از هرگونه عملیات تروریستی در سطح این شهر منتشر شده اند، مشغول به سوگواری هستند.
 
پلیس نجف نیز اعلام کرد: همه راه های ورودی و خروجی به روی خودروها بسته است تا امنیت زائرانی که از شهرها و روستاهای مختلف عراق به نجف اشرف سفر کرده اند، حفظ شود.
 
هزاران زائر روزه دار نیز در مسجد کوفه حضور یافته اند و در عزای شهادت امام مظلومان حضرت علی (ع) سوگواری می کنند.
 
عادل الیاسری، رییس بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی مسجد کوفه در این باره گفت: هزاران تن از عزاداران و عاشقان امام علی (ع) از عراق و خارج از این کشور از شب گذشته در مسجد کوفه حضور یافته تا مراسم شهادت امام خود را در این مسجد برگزار کنند./980/ب902/ک
ارسال نظرات