۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۵۴۲۵

آیت الله نابلسی از احتمال حمله نظامی رژیم صهیونیستی به حزب الله خبر داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدا در لبنان از احتمال حمله نظامی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به مقاومت اسلامی این کشور خبر داد و تاکید کرد که حزب الله آمادگی کاملی برای دفاع از خود و لبنان دارد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری لبنان، آیت الله شیخ عفیف النابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدا در جنوب لبنان، شب گذشته در مجتمع حضرت زهرا (س) با اشاره به اینکه روزهای سختی در انتظار مسلمانان است، گفت: همزمان با توطئه گسترده علیه سوریه برای سرنگونی نظام بشار اسد، نشانه هایی نیز مبنی بر احتمال حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقاومت اسلامی وجود دارد.

 

وی از همراهی برخی گروه های لبنانی با فشار علیه مقاومت اسلامی انتقاد کرد و افزود: برخی از جریان های لبنانی آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه بیگانگان و شرایط آمریکا برای محاصره مقاومت جهت حمله نظامی آینده اسرائیل علیه حزب الله اعلام کرده اند.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: بعید نیست برخی از گروه های لبنانی که هم اکنون در دولت مشارکت دارد از حکومت کنار کشیده تا نقشه بزرگ علیه لبنان که پیامدهای بسیار خطرناکی در پی دارد به مرحله عمل برسد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) از آمادگی کامل مقاومت برای ایستادگی در برابر هرگونه فشار خبر داد و تاکید کرد: مقاومت برای همه شرایط آماده است و از فشار حکومت یا مجازات مالی و یا حملات رسانه ای و سیاسی و حتی تهدیدات نظامی ابایی ندارد و هیچ نگرانی در این زمینه نیست.

 

خطیب جمعه شهر صیدا ادامه داد: همه این تهدیدات و فشارها نمی تواند در سرنوشت لبنان و منطقه تغییری ایجاد کند و تحقق پروژه آمریکایی و اسرائیلی امکان پذیر نیست. لبنان با مقاومت همچنان قدرتمند می ماند و منطقه به صورت کامل از تسلط استعمار غربی آزاد می شود.

 

وی بیان داشت: آنچه هم اکنون در جهان می گذرد تنها صحنه پایانی از سقوط آمریکا و بخش پایانی وجود رژیم صهیونیستی به شمار می آید./980/ب901/ک
 

ارسال نظرات