۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۵۸۴
مسئول بخش مشاوره خواهران حوزوی؛

فعالیت بخش مشاوره خواهران بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استقبال چشمگیر روبرو شد

خبرگزاری رسا ـ مسئول بخش مشاوره خواهران حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به استقبال چشمگیر جوانان از این بخش، عملکرد مشاوران خواهر حوزوی را رضایت بخش توصیف کرد.
بخش حوزوي نمايشگاه قرآن

خدیجه خسروی مسئول بخش مشاوره خواهران حوزوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در روز پایانی نمایشگاه، فعالیت های مشاوران خواهر حوزوی را رضایت بخش و پربار تر از سال گذشته ارزیابی کرد و اظهار داشت: استقبال مردم از بخش مشاوره چشمگیر بود، طوری که گاهی به نوبت دهی می رسید.

 

وی افزود: اکثر مراجعین بخش مشاوره از جوانان بوده و مراجعه دوباره مردم از سال قبل نشان دهنده رضایت مردم از بخش مشاوره است.

 

خسروی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره به بیش از 800 نفر در این بخش عنوان داشت: مشاورین ما از فارغ التحصیلان سطح 3 هستند که دوره های تخصصی مشاوره را گذرانده اند و هم اکنون از مشاوران مدارس علمیه خواهران تهران می باشند.

 

وی در ادامه با بیان این که بیشتر مراجعات در زمینه اعتقادات، شبهات ، احکام و ازدواج بوده است عنوان داشت: بیشتر مراجعین این بخش از افراد دانشگاهی و مردم عادی بوده و از فعالیت های درخشان این بخش ، ایجاد صلح و آشتی بین چندین زن و شوهر بوده که در شرف جدایی و طلاق از هم بوده اند.

 

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پس از یک ماه فعالیت روز بیست و چهارم مردادماه به فعالیت خود خاتمه بخشید./959/ت 302/ص

ارسال نظرات