۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۵۶۳۰
رمضان شریف در نشست خبری راهپیمایی روز قدس؛

بیداری و مقاومت لبنان و فلسطین افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

خبرگزاری رسا ـ رمضان شریف در نشست خبری راهپیمایی روز قدس گفت: بیداری اسلامی در منطقه و بیداری و مقاومت لبنان و فلسطین متأثر از گفتمان انقلاب اسلامی است و این بیداری و مقاومت،‌ افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت.
نشست خبري رئيس ستاد قدس و انتفاضه نشست خبري رئيس ستاد قدس و انتفاضه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ سردار رمضان شریف، رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری راهپیمایی روز قدس که ظهر امروز برگزار شد،‌ با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی،‌ گفتمان سومی در جهان بوجود آورد،‌ تصریح کرد: منبع گفتمان انقلاب اسلامی قرآن و کلام الهی است و به همین دلیل با فطرت انسانی سازگار است و طبیعتاً مورد توجه کشورهای اسلامی قرار گرفته و بیداری اسلامی متأثر از انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه افزود: بیداری اسلامی در منطقه و بیداری و مقاومت لبنان و فلسطین متأثر از گفتمان انقلاب اسلامی است و این بیداری و مقاومت،‌ افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت.

 

رمضان شریف با اشاره به تحولات منطقه و بیداری اسلامی ابراز داشت: حاکمان نظام استکباری عرب که وابستگی آنها به آمریکا و صهیونیسم جهانی قابل انکار نبود، از بین رفتند و فضاهای سیاسی جدید با رویکرد عمومی مخالفت با رژیم صهیونیستی و آمریکا شکل گرفته است.

 

وی با تأکید بر تهاجم همه جانبه و ائتلاف نانوشته نظام صهیونیستی و برخی از حکام مرتجع عرب علیه مردم و دولت سوریه اظهار داشت: سوریه همواره در سال‌های گذشته خط مقدم مقابله با رژیم اسرائیل بوده و میزبان خوبی برای گروه‌های حامیان فلسطین بوده است و امروز بهای حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان را می‌پردازد و تهاجم به سوریه ضربه‌ای به مقاومت و کمک به اسرائیل است.

 

وی در ادامه افزود: همانطور که سوریه تا کنون توانسته است با اراده خودش در مقابل اسرائیل گروه‌های ضد سوری بایستد،‌امیدواریم که این آگاه سازی و روند پیروزی فراهم شود و پیروزی دیگری برای استحکام مقاومت بوجود آید.

 

رمضان شریف تصمیم در مورد تحولات سوریه را آزمون بزرگ سازمان همکاری اسلامی دانست و افزود: امیدوارم این سازمان با تعلیق سوریه نقطه سیاهی در تاریخ خود به جا نگذارد و فلسفه این سازمان زیر سؤال نرود و تحت تاثیر نظام سلطه تصمیم نگیرد.

 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در پانصد و 50 نقطه کشور و هفتاد کشور خارجی

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شرایط راهپمایی امسال اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال در پانصد و 50شهر و مراکز استان‌ها در سطح کشور و هفتاد کشور اسلامی و غیر اسلامی برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: مبدأ راهپیمایی‌های روز قدس مساجد و مقصد آن مصلاهای شهرها می‌باشد و در شهر تهران ساعت 10:30 روز جمعه و در مراکز استان‌ها و شهرها با توجه به اوقات شهری و منطقه‌ای و با تصمیم استانداری و ستاد نماز جمعه همان شهر است.

 

رمضان شریف با اشاره به پوشش رسانه‌ای روز قدس افزود: پانصد و 50خبرنگار داخلی و صد و پنجاه خبرنگار خارجی برای پوشش خبری روز جهانی قدس حضور خواهند داشت.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط سیاسی منطقه، در مراکز استان‌ها از سخنران‌های سطح ملی که آگاهی لازم نسبت به مسایل فلسطین و مقاومت را دارند، استفاده خواهیم کرد.

 

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مردم ما پرچمدار روز قدس در جهان شناخته شده‌اند، افزود: شعار امسال روز جهانی قدس را «روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نوید بخش آزادی فلسطین» می‌نامیم که ملت ایران در بدترین شرایط به صورت فزاینده شرکت خواهند کرد.

 

رمضان شریف با بیان اینکه امسال مهمان خارجی در نماز جمعه روز جهانی قدس شرکت نخواهد کرد، خاطر نشان کرد:‌ قطعنامه‌ای در پایان این مراسم با توجه به اوضاع داخلی و خارجی و تحولات منطقه صادر خواهد شد. /958/پ201/ع

ارسال نظرات