۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۷۹۳
معاون تهذیب حوزه:

اسرائیل در محاصره ملت‌های مسلمان قرار گرفته است

خبرگزاری رسا -معاون تهذیب حوزه های علمیه با شاره به انقلاب هایی که در سطح منطقه رخ داده است تصریح کرد: اسرائیل با قرار گرفتن در محاصره ملت‌های مسلمان در شرایط بسیار سخت و ناامید کننده ای قرار گرفته است.
حجت الاسلام حسين خاني
 
حجت الاسلام هادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حساسیت روز قدس امسال تأکید کرد: با توجه به تلاش همه جانبه غرب و ایادی آن برای براندازی نظام سوریه به عنوان حامی مقاومت در منطقه شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال دارای اهمیت و حساسیت مضاعفی است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات آمریکا و متحدانش در سوریه اظهار داشت: اسرائیل که همواره برای در محاصره نگه داشتن ملت مظلوم فلسطین دست به هر نقشه و اقدامی می زد، اکنون با توجه به انقلاب های صورت گرفته در سطح منطقه خود را در محاصره دشمنان خود می بیند و در تلاش برای خلاصی از این شرایط سخت و ناامید کننده دست به هر اقدامی می زند.
وی حکام مرتجع منطقه را که به مقابله با جریان بیداری اسلامی برخاسته اند را پادوهای آمریکا در منطقه خواند و اضافه کرد: اینها برای چند صباح حکومت بیش تر تن به هر ذلت و خفتی می دهند.
حجت الاسلام حسین خانی در پایان ابراز امیدواری کرد: همان گونه که ملت های منطقه بپا خواسته اند، وعده الهی مبنی بر یاری مجاهدان نیز محقق خواهد شد و شاهد پیروزی مستضعفان خواهیم بود./991/ت303/ج
ارسال نظرات