۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۹۳۹
با وجود یورش نیروهای امنیتی؛

راهپیمایی روز قدس در 25 منطقه بحرین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ شهروندان بحرینی با وجود یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه، در 25 منطقه این کشور به راهپیمایی پرداخته و روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
قيام ملت بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صوت المنامه، شهرها و روستاهای مختلف بحرین، از صبح امروز شاهد حضور مومنان روزه داری است که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان ها آمدند.

 

شهروندان بحرینی با برافراشتن پرچم بحرین و فلسطین و حمل پلاکاردهایی از مسلمانان خواستند به وحدت وهمبستگی تمسک یافته و به گزینه مقاومت در برابر دشمنان پایبند بمانند.

 

تظاهرکنندگان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و تلاش برای یهودی سازی قدس و تخریب مسجد الاقصی که با حمایت آمریکا انجام می گیرد را به شدت محکوم کردند.

 

شورای اسلامی علمای بحرین، جریان الوفاء اسلامی و یاران ائتلاف 14 فوریه از گروه های اصلی برگزار کننده این راهپیمایی در بحرین به شمار می آیند.

 

جریان الوفاء اسلامی با صدور پیامی مشارکت در این راهپیمایی را لبیک گویی به ندای تاریخی امام خمینی (ره) برای بزرگداشت روز جهانی قدس و لبیک گویی به ندای اسلامی مبنی بر وحدت سرنوشت ملت های اسلامی و عربی و تاکید بر مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا توصیف کرد.

 

این راهپیمایی که در 25 منطقه بحرین برگزار شد همانند سایر اعتراضات مردمی با یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه مواجه شد.

 

نیروهای امنیتی آل خلیفه به تظاهرکنندگان بحرینی که به مناسبت روز جهانی قدس و در حمایت از ملت فلسطین به خیابان ها آمده بودند، حمله ور شده و این راهپیمایی اسلامی را سرکوب کردند./980/ب902/ک

ارسال نظرات