۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۱۰۵
رییس اداره اوقاف آمل:

کلام الهی بهترین وسیله برای تهذیب نفس و تکامل معنوی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به این که قرآن نوری است که انسان باید بهره کافی را از آن ببرد، گفت: این کتاب آسمانی باید زمینه ای برای تهذیب نفس و تکامل معنوی در انسان باشد.
مراسم جزءخواني

 

حجت الاسلام حسین مهدیان، رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که قرآن کلام خداوند کریم و معجزه پیامبر اکرم(ص) است که برای هدایت انسان‌ها و دستیابی به زندگی سعادتمندانه و با نشاط به سوی ما آمده است، خاطرنشان کرد: این کتاب آسمانی راهگشای زندگی انسان‌ها در همه مکان‌ها و زمان‌ها است که می تواند انسان را به بالاترین مراتب و درجات رهنمون کند.

 

وی با اشاره به این که قرآن نوری است که انسان باید بهره کافی را  از آن ببرد، گفت: این کتاب آسمانی باید زمینه ای برای تهذیب نفس و تکامل معنوی در انسان باشد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با تاکید بر این که توجه به قرآن زمینه ساز تعالی جامعه می شود، افزود: امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان که از پیشرفته ترین ابزار برای خروج جوانان ما از مسیر الهی استفاده می شود، توجه و توسل به این کتاب آسمانی می تواند خنثی کننده همه نقشه ها و برنامه های آنان باشد.

 

حجت الاسلام مهدیان گفت: ترویج و تحکیم معارف قرآنی در جامعه امری ضروری است که باید با برنامه منسجم و سازماندهی شده اقدامات موثر و شایسته ای صورت گیرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، گفت: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت هدایت نماید.

 

وی به آغاز ثبت نام سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و مسابقات اذان اداره اوقاف و امورخیریه آمل اشاره کرد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد که ثبت نام تا 31 شهریور ادامه خواهد یافت.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل  ضمن دعوت از همه علاقمندان، هیئت ها و مجامع قرآنی جهت شرکت در این مسابقات گفت: همه شرکت کنندگان می توانند برای نام نویسی و تکمیل فرم مسابقه به اداره اوقاف، کانون قرآن اداره تبلیغات، سپاه شهرستان و امور فرهنگی آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) مراجعه کنند.

 

گفتنی است، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و مسابقات اذان اداره اوقاف و امورخیریه آمل سوم تا پنجم مهر در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار خواهد./950/ت302/ع

ارسال نظرات