۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۲۶۴
امام جمعه آمل:

اجلاس عدم تعهد زمان ارائه دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل، برگزاری اجلاس عدم تعهد را بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

 

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان است، گفت: باید مسؤولان برگزار کننده به خروجی این اجلاس توجه ویژه ای داشته باشند و همه همت خود را صرف برگزاری هرچه ارزنده تر این اجلاس کنند.

 

وی با اشاره به این که در شرایط کنونی که در تحریم های اقتصادی و جنگ روانی دشمنان  علیه کشورمان قرار داریم این اجلاس می تواند پاسخ مناسبی به آنان باشد، خاطرنشان کرد: باید بهره برداری مناسب از این اجلاس صورت گیرد تا آنانی که به فکر سیاست انزوای ایران بوده اند بدانند که همه نقشه ها و برنامه های آنان درصدد مقابله با این نظام با  شکست روبه رو می شود که تاکنون هم بدین شکل بوده است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که افکار عمومی جهان پیگیر این اجلاس مهم است، گفت: اجلاس جنبش عدم تعهد بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید به گونه ای ارائه گردد که سران کشورهای حاضر در اجلاس به عنوان سفیری برای انقلاب اسلامی ایران شوند و به یاری خداوند متعال اگر چنین اجلاسی هم برگزار نشود انقلاب ما در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و پیروی از آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر در حال صدور به سراسر جهان است.

 

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که مواضع اصولی و به حق جمهوری اسلامی ایران در مسائل مختلف باید به بهترین شکل ممکن در این اجلاس تبیین شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین اجلاس ارزنده ای باید همراه با بهره برداری مناسب برای کشورمان در شرایط کنونی و به خصوص بیداری اسلامی در کشورهای منطقه باشد.

 

وی با تأکید بر این که کشورهای عضو جنبش عدم تعهد باید اتحاد و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: جنبش عدم تعهد در عرصه‌های مختلف بین‌المللی حضوری مؤثر داشته و می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات راه‌گشا باشد که امیدواریم اجلاس تهران سبب تقویت و انسجام بیش از پیش کشورهای عضو شود./950/ت302/س

 

ارسال نظرات