۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۵۲۷

رونمایی از دایره المعارف ترور در حاشیه نشست کارشناسان

خبرگزاری رسا ـ کتاب دایره المعارف ترور در حاشیه نشست کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد رونمایی شد.
مستند ترور



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نم،  در حاشیه نشست کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد دایره المعارف ترور رونمایی شد که مورد استقبال شرکت کنندگان اجلاس قرار گرفت.

 

این کتاب به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی و با همکاری خانواده هایی که نزدیکان خود را در ترورهای بعد از انقلاب اسلامی از دست داده اند نگاشته و به همت موسسه دیده بان به چاپ رسید.


دایره المعارف ترور در مجلدهای 800 صفحه ای در نوع خود نخستین مجموعه ای است که به شکل علمی و با منابع کامل ، نحوه و محل ترورها و نیز بیانیه های تروریست ها را در پذیرش مسئولیت ترورها بیان می کند.


این کتاب سند مظلومیت ایران در موضوع تروریسم است و مجامع بین المللی می توانند به راحتی از این کتاب استفاده کنند.


تاکنون17 هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان قربانی تروریسم شده اند که 12 هزار نفر آنان به دست عوامل گروهک منافقین و بقیه به دست گروهک هایی همچون فرقان ، خلق عرب، کوموله، پژاک، الاهوازی، سلفی ها و گروهک معروف به جندالشیطان به شهادت رسیده اند.

نمایش مستند ترور

مستند 40 دقیقه‌ای کلوپ ترور که توسط گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان تهیه شده است در حاشیه اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به نمایش در آمد. 

 

در پی انهدام باند تروریستی موساد و دستگیری اعضای این شبکه گسترده تار عنکبوتی، مستند 40 دقیقه‌ای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با عنوان کلوپ ترور تهیه و در سالن همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای شرکت کنندگان در اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به نمایش گذاشته شد.

 

در این مستند پرده از چهره عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشور برداشته و شیوه عملیاتی تروریست‌ها و همچنین، بخش‌هایی از اعترافات عوامل موساد به تصویر کشیده شده است.

 

 


خورخه رودولفو میراندا لویزگا سفیر بولیوی در ایران در حاشیه برگزاری نشست کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد درخصوص نمایش فیلم کلوپ ترور به خبرنگار نمنا گفت: ترور دانشمندان هسته ای ایران را محکوم می کنیم و مطمئنیم  که جمهوری اسلامی ایران جایگاه والا و واقعی از نظر سیاسی به دست خواهد آورد.
 

وی ادامه داد: حتما این فیلم را برای نمایش به کشور بولیوی خواهد برد.   


سفیر بولیوی در ایران  اعلام کرد: وزیر امور خارجه کشورش امشب به تهران می آید.


وی از حضور اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی در سطح هیاتی بلند پایه به ایران خبر داد./924/د102/ج
 

ارسال نظرات