۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۶۵۴۱

لشکر عیان شیطان

خبرگزاری رسا ـ شیطان لشکری خواهد داشت که نه به سبب اشتباه در تشخیص حق و باطل بلکه به سبب عشق به شر و نفرت از حق در رکاب او خواهند بود.
لشکر عيان شيطان

براساس آموزهها و متون مقدس دینی و به اعتراف تاریخ، مبارزه حق و باطل، قدمتی به درازای تاریخ بشر دارد و امیر مؤمنان(ع) نیز در این باره میفرمایند«باطل همواره خود را در پوششی از حق به مردم ارائه داده است». هرچند باطل در این مسیر از ضعفهای شخصیتی و هواهای نفسانی فریب خوردگان نیز نهایت استفاده را برده است؛ اما به مرور که جبهه باطل، مسیر تکامل ساختاری خود را پیمود و به اوج قدرت ظاهری‌اش رسید، در روش تبلیغی خود تحول ایجاد کرده و به جای پوشاندن اهداف خود با لعاب حق طلبی، به نمایش اهداف شوم خود در جهت تأثیرگذاری بر جامعه جهانی پرداخته است.

 

با حرکتی که با مقدمه‌سازی طولانی و در چندین قرن به صورت مخفیانه پیگیری شد جناح باطل احساس می‌کند قدرت بلامنازع جهان است و هیچ قدرتی در مقابل او وجود ندارد، امروز نیز در آشکارترین شکل خود ظهور خواهد کرد و همه اهداف شوم خود را با وضوح کامل فریاد می زند.

 

انبوه گروههای شیطان پرست، فراماسونی، عرفانهای کاذب، حلقههای ارتباط با اجنه و حرکاتی از این دست با همین رویکرد قابل بررسی است؛ اما چرا جبهه شیطان، در کنار روش قدیمیپوشاندن و امتزاج حق و باطل، به صورت وسیع به استفاده از شرّ عیان روی آورده است؟ پاسخ به این سؤال با بررسی این نکته ظریف امکان پذیر است که یکی از مهم‌ترین عوامل عدم موفقیت شیطان در حکومت بر قلبها، وجود مانعی به نام فطرت حق‌جوی انسانی بوده و هست و در روش امتزاج حق و باطل - هرچند شیطان موفق به فریب افراد بسیاری میگردد - در نهایت همان فطرت حق‌جوی آدمی به او حکم میکند از باطل تبعیت کند؛ بنابراین شیطان با وجود موفقیت ظاهری در فریب افراد در باطن به پیروزی دست نیافته است؛ زیرا اگر همان فریب خوردگان به حقیقت آگاهی یابند، بنابر فطرت خویش بلادرنگ مسیر خود را تغییر میدهند و جبهه باطل را رها کرده به جناح حق میپیوندند.

 

جناح باطل به سرکردگی شیطان، راه حل اساسی خود را در از بین بردن فطرت حقجوی بشر تشخیص داده است؛ البته در این مسیر نه تنها فطرت حقجوی آدمی بلکه همه فطریات همچون کمالجویی، علاقه به زیبایی را نیز مانع اهداف خود تشخیص داده و در راستای نابودی و هدم آن از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. اگر شیطان در این مسیر موفق شود آنگاه لشکری خواهد داشت که نه به سبب اشتباه در تشخیص حق و باطل بلکه به سبب عشق به شر و نفرت از حق در رکاب او خواهند بود.

 

این سپاهیان شیطان هرچند ممکن است در ابتدا، فقط به پیروی از هواهای نفسانی خویش و نه دشمنی با حق، گام در لشکر شیطان گذاشته باشند؛ اما پس از افتادن در گرداب باطل، مبتلا شدن به عشق شیطان و نفرت از حق، دیگر سپاه شیطان را ترک نخواهند کرد؛ اتفاقی که نمونههای کامل آن را در روایات مربوط به سپاهیان دجال و سفیانی میتوان به نظاره نشست و هم از این رو است که میتوان این استراتژی شیطان را یک استراتژی آخرالزمانی برای کادرسازی نبرد نهایی و سرنوشتساز لشکر باطل در برابر حق دانست.

 

اگر به اعتقادات شیطانپرستان و سایر فرق ضاله نگاهی بیندازیم نشانههای آشکار این طرز تلقی را در دشمنی آشکار و آگاهانه آنان با حق، مشاهده خواهیم کرد و هرچند این گونه گروهها درصد کمی از مردم جهان را به صورت رسمی جذب روش فکری خود کردهاند؛ اما در عین حال با نفوذ و بلکه مدیریت یکپارچه بر ارکان فرهنگ و هنر جهان، توانستهاند ضد ارزش‌های انسانی را به صورت ارزش به مردم جهان معرفی کرده و گام به گام، فطریات آنان را مورد هجوم قرار داده، بشر را به سوی انفجار غریزه و نابودی فطرت رهنمون شوند.

 

یکی از مهمترین و رایج ترین روشهای حزب شیطان برای ایجاد جذابیت نسبت به ضد ارزشهای انسانی، استفاده از انواع هنر جهت ترویج نشانهها و نمادهایی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم حامل پیامهای محرک غریزه و تشویق کننده به سمت بدی یا نشانه یک پیام غیر اخلاقی است، به صورتی که با فرض در نظر نگرفتن تأثیرات منفی معنوی حاصل از نیت و شکل نماد، بیننده علاقمند به آن میشود تا جایی که هر زمان به معنای نماد علم پیدا کند بر اثر علاقهای که به آن شکل دارد معنا را نیز به آسانی میپذیرد و برای آگاهان به معنایش نیز تداعی دوباره و دوباره است.

 

بخشی از این نشانهگرایی افراطی که ریشه در تاریخ کفرآلود حزب شیطان دارد شامل نمادهایی مانند ستاره شش گوش، هرم، آبلیسک، ستاره پنج پر معکوس، چشم جهان بین و بسیاری نشانههای دیگر است که در گوشه گوشه تمدن شرک آلود غرب قابل مشاهده است و هژمونی شیطان در حداقل دو قرن گذشته کوشیده است، همزمان با گسترش نامرئی قدرت خویش، نمادهای خود را نیز در هر مکان و به هر وسیله ممکن در مقابل دیدگان مردم دنیا قرار دهند تا حس محبت و تقدس همراه با رازآلودی نسبت به این نشانههای شیطانی ایجاد کنند، به صورتی که امروزه بسیاری از این نمادها در اغلب کشورهای دنیا و در میدانها و مکانهای اصلی شهرها نصب شده تا قدرت این تفکرات را به مردم القا کنند.

 

سال گذشته برای اولین بار در جهان و در راهپیمایی روز قدس اصفهان، آبلیسک(Obelisk) به عنوان یکی از نمادهای شیطانی به آتش کشیده شد و امسال نیز همین اتفاق در مورد یکی دیگر از نمادهای شیطانی تکرار شد که بازتابهای وسیعی در خارج از کشور به خصوص فضای مجازی بر جای گذاشت. از آنجا که این اقدام، حرکتی بزرگ در راستای حمله به مقدسات پوشالی حزب شیطان و تابوشکنی در این زمینه است و متأسفانه آن گونه که باید در فضای رسانهای داخلی به آن پرداخته نشده است، بر آن شدیم که افزون بر نوشته یادشده گفتوگویی داشته باشیم با محمد مسعود کریمی، مسؤول هماهنگی و ساماندهی امور جوانان استان اصفهان، که در دوسال گذشته، ایدهپرداز و هماهنگ کننده برگزاری این مراسم بوده است. آنچه در ادامه میخوانیم حاصل این گفتوگو است.

 

رسا ـ به عنوان نخستین سؤال بفرمایید شما در روز قدس سال گذشته دقیقا چه کاری انجام دادید؟

سال 1390 با توجه به موج بیداری اسلامیدر منطقه و در امتداد آن در اروپا، جمعی از فعالان فرهنگی در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی تصمیم گرفتند با آتش زدن نماد آبلیسک(Obelisk) به عنوان یکی از مهمترین نمادهای شیطانی و نشان دادن عقبه فکری آمریکا و رژیم صهیونیستی که برگرفته از توهم‌ جریان‌های زیرزمینی و ماسونی در ایجاد نظم نوین جهانی است، همزمان با روز جهانی قدس، موجی از استکبار ستیزی در کشور ایجاد کنند.

در برنامه ریزی روز قدس امسال اصفهان که از 2 ماه قبل از روز جهانی قدس انجام گرفت و جلسات متعددی انجام شد، اتاق فکری با حضور نماینده ورزشکاران ارزشی، مسؤولان مجموعههای فرهنگی، مسؤولان فرهنگی سپاه، پایگاههای بسیج و فعالان ارزشی در فضای مجازی تشکیل شد و کلیات طرح به تصویب رسید. پس از برگزاری سه جلسه مشترک، کار وارد فاز اجرا شد که براساس آن، در کنار برگزاری چند نمایشگاه فرهنگی، نماد هرم به عنوان یکی دیگر از نشانههای شیطانی، به آتش کشیده شد.

به همین منظور گروهی از جوانان اصفهانی با تشکیل اتاق فکری در سازمان ملی جوانان سابق، مقدمات انجام این کار را فراهم کردند و بدون توجه به مشکلات بسیاری که در مسیر اجرای این ایده وجود داشت آن را به انجام رساندند و ضمن برپایی سیر نمایشگاهی با هدف معرفی این نماد و جریان‌های مرتبط با افکار فراماسونری، به روشنگری اذهان مردم پرداخته، به صورتی که پس از آتش زدن نماد آبلیسک که به ارتفاع 17 متر در وسط میدان امام ساخته شده بود، مردم با شعارهای کوبنده خود، تنفر و انزجارشان را از مستکبران و جنایتکاران جهانی نشان دادند.

رسا ـ از آبلیسک و هرم نام بردید، لطفا در مورد این دو نماد توضیح دهید؟

 

آبلیسک به ستون سنگی چهارگوش و بلند گفته می‌شود که در بالای آن یک نوک هرمی جای دارد.

 

امروزه آبلیسک‌ها تبدیل به یکی از نمادهای مورد احترام و مقدس فراماسونری و پیروان فرقه‌های شیطان‌پرستی شده و این گروهها در چند قرن گذشته سعی داشته‌اند که آنها را در جای جای جهان پراکنده سازند. در حالی که مسلمانان آن را نماد شیطان می‌دانند به گونه‌ای که یکی از اعمال حج، سنگ زدن به این بناست که رمیجمرات نامیده می‌شود و به معنای دوری جستن از شیطان است. در سال‌های اخیر و طی تصمیم آل سعود به بازسازی مکه، علاوه بر تخریب‌هایی که در بافت تاریخی کعبه روی داد و نیز ساخت و سازهای مشکوکی که اطراف مسجدالحرام انجام گرفت، سه ستون شیطان نیز با یک دیوار حائل از دید و دسترس سنگ مسلمانان دور شد. طراحی دیوار مراسم رمی جمرات بر عهده یک معمار مشهور بریتانیایی به نام «نورمن فاستر» بود که طراحی و احداث تعداد زیادی آبلیسک را بر عهده داشته است.

 

جالب توجه است که این نماد شرک آلود هم‌‌اکنون رواج بسیاری یافته‌ و در سه قرن گذشته صدها آبلیسک در نقاط مختلف جهان ساخته شده است. شاید بتوان این سازه شرک‌آلود را جزء معدود نمادهایی دانست که تا بدین حد در میادین و اماکن مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

و اما هرم، یکی از نمادهایی که در فراماسونری کاربرد فراوان دارد، علامت و نماد چشم جهان‌بین است که به صورت یک هرم و چشم در انتهای آن است. این نماد که مربوط به یکی از خدایان مصر باستان بوده است به وفور در کشورهای حامیفراماسونری وجود دارد.

 

رسا ـ چرا صهیونیسم بین الملل و سایر اعضای حزب شیطان این گونه از نمادگرایی افراطی استفاده میکنند؟

 

یکی از ابزارهای اساسی ترویج و گسترش این نوع افکار، استفاده از نماد و اشکال نمادین است که جریان‌های باطل و شیطانی به صورت گسترده‏ای از آن استفاده می‏کنند. علت این است که نماد، ابزاری قوی و نافذ است و برخورداری از نمادهای گویا و متنوّع، قدرتی بی‌بدیل محسوب می‌شود

 

همچنین نماد، تفکر مردم را برای پذیرش روح و فکر حاکم بر نماد، آماده‌تر میکند و از سویی دیگر میتواند نشان از قدرت نمایی جبهه باطل و شیطانی باشد. فرض کنید ما بتوانیم پرچم ایران را مد کنیم و در مناطق اشغالی قدس شریف، جوانان آن را به گردن بیاندازند، آیا دشمن چنین چیزی را تحمل میکند؟ از سوی دیگر برخی از نمادها طلسم هستند و اثر وضعی خود را دارند.

 

سوزاندن این نمادها چه پیام و تأثیری دارد؟

 

امسال، نماد هرم که ماکت بزرگ آن وسط حوض میدان امام خمینی(ره) اصفهان ساخته شده و سال گذشته ماکت نماد آبلیسک که در معرض دید عموم قرار گرفته بود، در راهپیمایی روز جهانی قدس و پس از اعلام حمایت از آرمان فلسطین، قدس شریف و مردم مظلوم غزه و اعلان برائت از سیاستها و برنامههای صهیونیسم جهانی، آمریکای جنایتکار و سازمانهای ماسونی، به آتش کشیده شد تا سمبلی باشد از حرکت بیداری اسلامی برای از بین بردن صهیونیسم جهانی و سازمانهای ماسونی.

 

رسا ـ لطفا راجع به نمایشگاههایی که در این زمینه برگزار کردید توضیح دهید؟

 

همزمان با تلاش‌های صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار برای تشکیل اسرائیلی دیگر در شرق آسیا و منطقه میانمار از سوی بودائیان جنایتکار و حمایت های غربی و عربی برای براندازی نظام و حکومت سوریه و قتل عام مردم آن و تلاش برای تشکیل دولت وهابی در این منطقه، در راستای آگاهی و بصیرت عمومی نسبت به برنامه‌ها، اهداف و نمادهای سلطه جهانی صهیونیسم و تشکیلات فراماسونری، نمایشگاهی از نمادها، اهداف و سیاستهای شیطانی آنها تهیه شد که توانست چهره منفور آنان و تفکر شیطانی شان را برای اذهان مردم روشن کند و نشان داد که رژیم اشغالگر قدس و توهم و تفکر پوچ آنان به فرموده امام راحل از لانه عنکبوت هم سست‌تر است. همچنین نمایشگاهی با هدف نشان دادن جنایات دولت میانمار و مظلومیت مسلمانان این کشور برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو شده بود.

 

رسا ـ چرا روز جهانی قدس را برای اجرای برنامه آتش‌زدن نمادهای شیطانی انتخاب کردید؟

 

روز جهانی قدس، روزی است که امام خمینی(ره) با تدبیر حکیمانه خود، در راستای افشای ماهیت، سیاستها و برنامههای صهیونیسم جهانی و شیطان بزرگ آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف، تعیین کردند، به همین دلیل بهترین زمان برای افشای ماهیت پشت پرده صهیونیسم بین الملل و شیطان بزرگ، روز جهانی قدس است


رسا ـ چرا میدان امام(ره) را برای اجرای این برنامه انتخاب کردید؟

 

با توجه به موقعیت خاص میدان امام اصفهان از لحاظ مرکزیت راهپیمایی روز قدس در این شهر بزرگ و حضور توریستهایی از سراسر دنیا، تصمیم گرفتیم برنامه را در این میدان اجرا کنیم؛ چون این مسأله میتواند یک ظرفیت خوب برای رساندن پیام انقلاب از سوی گردشگران خارجی از سراسر نقاط دنیا باشد و به نظرم در هیچ نقطه از ایران نمیتوان چنین ظرفیت رسانه ای را یافت.

 

رسا ـ به حضور گردشگران خارجی در میدان امام(ره) اشاره کردید، آیا این برنامه برای آنان هم جالب بود؟

 

بله، این برنامه مورد توجه بسیاری از توریستها قرار گرفته بود تا جایی که از لحظه آغاز برنامه، شروع به عکاسی و از مرحله به مرحله آن تصویر برداری کردند، به مخصوص با توجه به انبوه جمعیت و شعارهای آنان. در ضمن توجه داشته باشید که این نمادها در اکثر کشورهای دنیا به عنوان نماهای مورد احترام معرفی شده و آتش زدن این نمادها میتواند سؤال برانگیز و محرک به سوی پژوهش و جست‌وجوی روشنگرانه باشد.

 

رسا ـ آیا توانسته‌ایم از ظرفیت گردشگران خارجی برای رساندن پیام انقلاب و اعتقادات اسلامیمان استفاده کنیم؟

 

خیر، با وجود اینکه کشور ایران یکی از دیدنی‌ترین کشورهای دنیا از لحاظ تاریخی، فرهنگی و طبیعی است و در حالی که بسیاری کشورهای دنیا به خصوص قدرتهای جهانی از دیپلماسی انسانی و فرهنگی برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره میبرند، متأسفانه ما از این ظرفیت عظیم غافل هستیم در صورتی که میتوانیم به سبب گردشگران خارجی صدای خود را به همه ملت‌های جهان برسانیم.

 

رسا ـ بازتاب برنامه ویژه شما در روز قدس، در فضای رسانهای و خبرگزاریهای داخلی و خارجی چگونه بوده است؟ برای رسانه‌ها چه مقدار این گونه مسائل باید حساس باشد؟

 

پس از پایان این برنامه شاهد موج ویژهای از آن در خبرگزاریها و شبکههای تلویزیونی خبری داخلی و خارجی، روزنامهها و شبکههای اجتماعی در فضای مجازی بودیم که این حرکت نمادین را در رأس خبرهای خود قرار داده بودند.

 

یکی از راههای مؤثر در اطلاع رسانی و کارهای تیمی در دنیا، شبکههای اجتماعی سایبری هستند که در سالهای اخیر و با توسعه این فضاها قشر جوان با تفکرات متفاوت و گرایشهای عقیدتی مختلف با حضور در این شبکهها سعی در تبادل افکار خود با دیگران دارند.

 

در این میان، بسیاری از جوانان ارزشی و دلسوز در حوزه فرهنگ غنی اسلامی با اجرای پدافند غیر عامل در مبارزه با اشاعه مسائل ضد ارزشی، توانستند گام‌های مؤثری در رسوایی بعضی از این تفکرات و توهمات شیطانی بردارند که ما ضمن استفاده از این ظرفیت و برقراری ارتباط با جوانان فعال در این عرصه، توانستیم ایده مورد نظر را به بحث گذاشته و در نهایت با کیفیت مطلوبی جرایی نماییم

 

رسا ـ همکاری مسؤولان با پیشنهاد طرح و اجرای این برنامه چگونه بوده است؟

 

سال 90 به علت مخالفت مسؤولان به لحاظ امنیتی و مکان برگزاری برنامه و صادرنشدن مجوز از طرف شهرداری اقدام به برپایی نماد آبلیسک کردیم به صورتی که دستگاههای اجرایی و مرتبط، در عمل انجام شده قرار گرفتند؛ اما پس از اجرای مراسم و مشاهده بازخورد مثبت آن همه از اجرای این برنامه خرسند شدند.

البته امسال به علت سابقه برگزاری موفق برنامه در سال قبل، انتظارات بیشتر شده بود و مسؤولان استان نظر ویژهای به اجرای دوباره این برنامه داشتند که جا دارد همینجا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به سبب حمایت ویژه و انجام هماهنگیهای مورد نیاز در مسیر اجرای این برنامه تشکر کنیم.

خوشحالیم این برنامه که در نهایت اخلاص جوانان و ورزشکاران متعهد، با بصیرت و معتقد اجرا شد توانست بار دیگر به روشنگری و استکبار ستیزی و رسوایی عقبه فکری و حمایتی آمریکا و صهیونیست و بوداییان در میانمار بپردازد و همچنین اعتماد مسؤولان را جلب کند تا بیش از پیش از پیشنهادها و طرحهای ارائه شده از سوی جوانان انقلابی و ارزشی حمایت کنند.

رسا ـ آیا برای اجرای این برنامه از بودجه خاصی استفاده کردهاید؟

 

امسال با وجود آن که در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وظیفه ما سنگینتر شده بود و بایستی قشر ورزشکار را هم در این برنامه سهیم می‌کردیم؛ اما به جهت ادغام دوسازمان تربیت بدنی و ملی جوانان، تأمین اعتباری وجود نداشت.

رسا ـ چه افراد و سازمان‌هایی از لحاظ فکری یا اجرایی دست‌اندرکار برگزاری این برنامه بوده‌اند؟

 

همان‌گونه که اشاره کردم این برنامه کاملا مردمی بوده و سازمانها بیشتر در تسهیل اجرای آن مؤثر بودند.

 

رسا ـ با توجه به مسؤولیت شما در بخش ورزش و جوانان، برای کاهش آسیب های ناشی از فعالیت حزب شیطان در جامعه و جوانان چه برنامهای دارید؟

 

ما در این حوزه با کمک سازمانهای مردم نهاد که فعالیت آنها در موضوعات مرتبط است، توانستهایم در برنامهها و مناسبتهای مختلف، در زمینه آموزش، روشنگری و اطلاع رسانی قدمهای مؤثری برداریم.

 

رسا ـ با توجه به شبیخون وسیع فرهنگی دشمن و غفلت یا کمکاری بسیاری از دستگاههای مسؤول، به نظر شما جامعه اسلامیبه کدام سو میرود؟

 

ما باید بدانیم مردم ما بسیار با بصیرت هستند و همیشه نشان دادهاند چند گام جلوتر از برخی خواص حرکت میکنند و کاملا هوشیار هستند؛ اما این مطلب بعضی از کم کاریها را توجیه نمیکند و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جامعه اسلامی سیر رو به رشد و تعالی دارد.

 

رسا ـ سخن پایانی شما؟

 

ان شاء الله به فضل خدا جبهه حق به پیروزی کامل خواهد رسید و حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) تشکیل خواهد شد، امیدوارم به یاری خدا امت مسلمان بتوانند با حرکتهای انقلابی خود زمینه سازی ظهور منجی بشریت را فراهم کنند. /9391/گ402/س

ارسال نظرات