۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۷۰۷۳
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

ایران از هیچ تلاشی برای دستیابی به حقوق صلح آمیز هسته ای فروگذار نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس گفت: سخنان آتشین و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در این اجلاس، به همگان ثابت کرد ایران به دنبال بمب اتمی نیست اما از هیچ تلاشی برای دستیابی به حقوق صلح آمیز هسته ای خود فروگذار نخواهد کرد.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نهمین یادواره پنج شهید روستای عبداللهی منطقه هزارجریب بهشهر اظهار داشت: تنها نگذاشتن امام به معنای در کنار امام بودن نیست بلکه پیام شهدا از این وصیت، پاسداری از اندیشه و افکاری مانند استکبارستیزی و توجه به محرومان است.


وی بیان داشت: امام خمینی(ره) دارای بینش سیاسی بسیار قوی بود و همانند پیش بینی ایشان، صدای شکستن استخوان های غرب و استکبار در شرایط کنونی به گوش می رسد.


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار به سرگردگی آمریکا و اسراییل، همه توان خود را به کار بستند تا از برگزاری این اجلاس در تهران جلوگیری کنند اما موفق به این کار نشدند.


مقیمی ادامه داد: سخنان آتشین و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در این اجلاس، به همگان ثابت کرد ایران به دنبال بمب اتمی نیست اما از هیچ تلاشی برای دستیابی به حقوق صلح آمیز هسته ای خود فروگذار نخواهد کرد.


وی گفت: دشمن از ایرانی که صاحب انرژی  اتمی باشد نمی ترسد بلکه همه ترس دشمنان ما از ایران اسلامی متکی به اندیشه های ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی است.


نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی حضور سران بیش از 120 کشور در اجلاس سران غیرمتعهدها را شکستی سنگین برای دنیای استکبار دانست و اظهار امیدواری کرد ایران بتواند به خوبی از دستاوردهای این اجلاس برای پیشرفت کشور استفاده کند./950/پ202/س

ارسال نظرات