۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۳۷۱۳۱
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رییس جمهور پاکستان:

از ظرفیت جنبش عدم تعهد برای مقابله با تروریسم استفاده شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله خامنه ای عصر امروز در دیدار آصف‌علی زرداری، گفتند: باید همه در مقابل زورگویی ها و تحمیلات قدرت‌های بزرگ احساس مسئولیت کنیم و در مقابل آن بایستیم.
ديدار آصف‌علي زرداري رئيس‌جمهور پاكستان با رهبر انقلاب
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور پاکستان، تروریسم را موجود مزاحم تحمیل شده از جانب غرب به ملتهای منطقه دانستند و خاطرنشان کردند: آمریکا و قدرتهای غربی هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامنی به همراه می آورند.
 
ایشان،‌ همگرایی کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد را، برای مقابله با تروریزم ضروری خواندند و افزودند: باید همه در مقابل زورگویی ها و تحمیلات قدرتهای بزرگ احساس مسئولیت کنیم و در مقابل آن بایستیم.
 
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری احساس و نگاه مثبت ایرانیان به ملت مسلمان، مؤمن، صمیمی و با فرهنگ پاکستان افزودند: امیدواریم با یاری خداوند مشکلات تحمیل شده به پاکستان پایان یابد.
 
آقای آصف زرداری نیز، روابط دو ملت را روابطی عمیق و خویشاوندی خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد برای گسترش روابط گفت: ایده های حکیمانه شما درباره وحدت و ایستادگی کاملاً مورد قبول ماست.
 
رئیس جمهور پاکستان با قدردانی از برگزاری خوب و موفق اجلاس سران افزود: این اجلاس به جهانیان نشان می دهد که مشکلات خود را باید چگونه حل کنند./918/د102/س

 

ارسال نظرات