۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۶۹۲

برگزیدگان مسابقات بین المللی دانشجویان مسلمان جهان معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ قاری و حافظ ایرانی رتبه نخست چهارمین دوره مسابقات دانشجویان مسلمان جهان در تبریز را کسب کرد.
مسابقات قرآن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان جهان در تبریز امروز با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، مجید فقیه و ابوذر کرمی، نمایندگان ایران در چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان جهان، به ترتیب رتبه نخست را در رشته های قرائت و حفظ کسب کردند، محمد مهدی عزالدین از لبنان و عنایت الله عصمت یار از افغانستان نیز به عنوان نفرات دوم و سوم در رشته قرائت معرفی شدند.

 

بر اساس رای هیات داوران، محمد المصطفی والد الشیخ احمد حافظ موریتانیایی و محمد محمد خوفاجی الهلاوی از مصر هم رتبه های دوم و سوم بخش حفظ کل قرآن را به دست آوردند. همچنین عباس علی سید از آلمان، عبدالله احمد حسن از کویت و قاسم احمد رضی احمد حسن از بحرین حائز رتبه های چهارم تا ششم در رشته قرائت شدند.

 

انصارالدین انصار از اندونزی، مهتدی عبدالحی اوف از تاجیکستان، فاروق اعظم حافظ قطری و ابوبکرعلی موبتی، از اوگاندا هم مقام های چهارم تا هفتم را در رشته حفظ به دست آوردند.

 

همچنین به برگزیدگان این دوره لوح تقدیر و تندیس چهارمین دوره مسابقات و به نفرات اول جایزه نقدی به میزان 10هزار دلار و دوم و سوم هفت هزار و پنج هزار دلار تقدیم شد. در این آیین از برگزار کنندگان سومین دوره مسابقات به ویژه استاندار خراسان رضوی و عیسی علیزاده، دبیر مسابقات تجلیل شد.

 

گفتنی است، سازمان فعالیت های قرانی دانشجویان کشور، وابسته به جهاد دانشگاهی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار کنندگان این دوره از مسابقات هستند.

 

آیین پایانی چهارمین دوره مسابقات بین المللی دانشجویان مسلمان در مصلی امام خمینی(ره) تبریز با حضور آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، حجت الاسلام سیدمهدی تقوی، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی، محمدحسین یادگاری رییس جهاد دانشگاهی، محمدحسین محمدزاده مدیر رادیو قرآن، عباس صدری نماینده آیسیسکو، حسن بیادی عضو شورای شهر تهران برگزار شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات