۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۹۸۸

پذیرش 340 طلبه جدید در حوزه علمیه زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه‌ علمیه زنجان از پذیرش 340 طلبه ورودی جدید به مدارس علمیه این استان خبر داد.
حجت الاسلام حسن بيات، مدير استاني حوزه هاي علميه زنجان

حجت‌الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه‌ علمیه زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: سال تحصیلی حوزه علمیه استان در حالی همزمان با سراسر کشور آغاز شد که تعداد طلاب سطح یک مدارس علمیه استان به 700 نفر رسیده است.

 

وی همچنین از پذیرش 140 طلبه ورودی جدید به مدارس علمیه این استان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید حدود 200 نفر طلبه نیز در سطح دو و سه وارد حوزه‌های علمیه استان زنجان شده‌اند که نسبت به سال‌های گذشته ظرفیت پذیرش افزایش یافته است.

 

مدیر استانی حوزه‌ علمیه زنجان خاطرنشان کرد: در مجموع امسال 900 طلبه برادر سال تحصیلی جدید را در حوزه‌های علمیه استان زنجان آغاز کرده‌اند که امیدواریم با ارتقای بیش از پیش سطح کیفی آموزش در شهرستان‌ها نیز بتوانیم در رسالت خطیر آموزشی و تربیتی خود موفق عمل کرده باشیم.

 

حجت الاسلام بیات با بیان این‌که طلاب حوزه‌ علمیه زنجان در سطوح یک، دو و سه در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: افزایش تعداد مدارس علمیه در سراسر استان، راه اندازی سطح چهار و مرکز تخصصی، توسعه مدارس علمیه موجود و گسترش میزان حضور روحانیان و طلاب این مراکز در مدارس دانش‌آموزشی از دیگر برنامه‌های حوزه علمیه استان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که اولویت کاری حوزه‌های علمیه تربیت طلاب مهذب، متقی و آگاه به زمان است، اظهار داشت: در کنار مسائل آموزشی، سعی خواهد شد تا طلاب در فعالیت‌های فرهنگی و فوق‌برنامه نیز نقش‌‍‌آفرین باشند.

 

مدیر استانی حوزه‌ علمیه زنجان در پایان از برگزاری دوره های دانش افزایی ویژه استادان مدارس علمیه زنجان، زبان انگلیسی و کار با رایانه ویژه کارکنان حوزه علمیه زنجان و مدارس علمیه این استان خبر داد./935/پ202/س

ارسال نظرات