۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۹۰۱۱
آیت الله ممدوحی:

هتاکان به ساحت رسول الله از فطرت بشری نیز فاصله گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن اهانت به ساحت قدسی حضرت رسول الله(ص) گفت: کسانی که هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) کرده اند به قدری پست هستند که از فطرت بشری نیز فاصله گرفته اند.
آيت الله ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، عدم جلوگیری از اهانت به پیامبر(ص) به بهانه آزادی بیان را دروغی آشکار دانست و تصریح کرد: آن ها به هیچ وجه طرفدار آزادی بیان نیستند  زیرا در جریان وال استریت شاهد بودیم که آمریکایی ها چطور جوانان کشورشان را زیر بار مشت و لگد قرار می دادند و اجازه نمی دادند آنها حرفشان را بزنند.

وی توهین به پیامبر را عقده گشایی استکبار جهانی دانست و اظهارداشت: عالم به سمت بیداری اسلامی در حرکت است و اسلام با استقبال زیادی از سوی مردم دنیا روبه رو شده است به همین دلیل دشمنان اسلام عقده و کینه خاصی نسبت به دین ما دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به گستردگی جهان اسلام، گفت: استکبار جهانی دشمن آگاهی است؛ هرجا که استعمارگران پا می گذارند در تلاش اند تا ملت ها کور و کر بمانند، وقتی می بینند بیداری اسلامی به شدت در حال رشد است نمی توانند آن را تحمل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که قرآن مسلمانان را از دشنام دادن به بت پرستان نیز منع می کند، افزود: انسان هرچقدر بی دین باشد باز هم حاضر نیست به ارزش های دیگران اهانت کند؛ کسانی که هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) کرده اند به قدری پست هستند که از فطرت بشری نیز فاصله گرفته اند.

آیت الله ممدوحی اهانت به پیامبر(ص) را به ضرر خود هتاکان دانست و گفت: آن ها با این کار جهان را در مقابل خود قرار دادند و به زودی شاهد خواهیم بود که از صحنه جغرافیای حذف شوند و خوشبختانه حتی کشورهای غیراسلامی نیز علیه آن ها قیام کرده اند.

وی به مسلمانان توصیه کرد در مقابل هتاکان پیامبر(ص)، سیاست عاقلانه ای در پیش گیرند و گفت: هرچند که آن ها مستحق هرگونه برخوردی هستند ولی باید طوری عمل کنیم که دشمن نتواند سوء استفاده نکند./928/ت302/ج

ارسال نظرات