۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۱۹۹
استاندار آذربایجان غربی:

ناگفته های دفاع مقدس برای مردم تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وظیفه خطیر مسؤولان در بازخوانی و بازشناسی زوایای ناب هشت سال دفاع مقدس گفت: ناگفته های دفاع مقدس برای مردم تبیین شود.
استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی سه شنبه شب در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مدیون حرکت انقلابی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که با نثار خون خود زمینه احیای اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم کردند.

 

جلال زاده در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در کشور افزود: هنوز برخی زوایای دفاع مقدس برای مردم ناشناخته مانده و همین امر مسؤولیت مدیران نظام  را در بازخوانی و بازشناسی برگه های دفتر هشت ساله دفاع مقدس را سنگین تر می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه گفت: حرکت های انقلابی ملتهای آزادیخواه منطقه برگرفته از شجاعت ملت دیندار ایران اسلامی است.

 

به گفته جلال زاده، انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) نیز نشاندهنده خشم ایادی استکبار جهانی از موج بیداری اسلامی و آزاد خواهی است که امروز به رهبری مقام معظم رهبری تا قلب اروپا نیز کشیده شده است.

 

وی توجه به فطرت انسانی را عامل پیروی اسلام در صحنه های مختلف دانست و گفت: توجه اسلام به فطرت انسانی مسلمانان در طول تاریخ راهنمای تمام مردم بوده و به همین علت شاهد پیروزی های بزرگ در سراسر جهان به برکت وجود اسلام هستیم.

 

استاندار آذربایجان غربی در پایان ارزیابی نقاط ضعف استانها و توجه به رفع این نارسایی ها را مهم ترین عامل موفقیت دولت نهم و دهم عنوان کرد و گفت: افزایش ارتباط مردم با دولت در 2 سال اخیر، ارتقای جایگاه نظام اسلامی در دنیا از تمام لحاظ، ترویج ساده زیستی مدیران، احیای گفتمان انقلاب و افتخار به انقلابی گری را می توان از مهم ترین خصیصه های دولت های نهم و دهم برشمرد./936/پ203/ب

ارسال نظرات