۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۴۶۱

بررسی فیلم موهن در نشست وزرای مسلمان در نیویورک

خبرگزاری رسا ـ فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) هفته آینده در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در نیویورک بررسی می‌شود.
v

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از oic،  اکمل‌الدین احسان اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت: دبیرخانه این سازمان موفق شده است، بررسی فیلم موهن بی‌گناهی مسلمانان را در دستور کار نشست سالانه شورای وزیران خارجه کشورهای عضو این سازمان که قرار است هفته آینده در نیویورک برگزار شود، قرار دهد.

 

وی افزود: در این نشست همه اقدامات لازم به‌منظور رسیدن به برنامه‌ای علمی در رابطه با گسترش اقدامات تحریک‌آمیز علیه مسلمانان به‌ویژه توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) در فیلم موهن اخیر بررسی خواهد شد.

 

احسان اوغلو گفت: سازمان همکاری اسلامی از زمان پخش فیلم موهن به پیامبر(ص) اقدامات دیپلماسی گسترده‌ای انجام داده و با برقراری تماس و رایزنی با مقامات عالی‌رتبه کشورها برای سازماندهی واکنشی بین‌المللی و یکپارچه تلاش کرده است.

 

وی افزود: همه 57 کشور عضو سازمان همکاری باید با صدایی واحد و یکپارچه فیلم موهن ضد اسلامی را که یکی از موضوعات مهم و اساسی مورد اهتمام این سازمان است، مورد توجه قرار داده و محکوم کنند./982/ب903/ک

 

ارسال نظرات