۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۴۷۹
آیت الله طبرسی:

نهادینه شدن فرهنگ رضوی، جامعه را در برابر هجمه فرهنگی دشمن واکسینه می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بهره گیری از فرهنگ ناب رضوی و دینی می تواند جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان واکسینه کند.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نور‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز ‌جمعه مرکز استان با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: وجود بارگاه ملکوتی آن امام همام در ایران اسلامی افتخار بزرگی برای این ملت است.

 

وی با بیان این که بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) همچون نگین انگشتری در این کشور می درخشد، افزود: مردم ولایت مدار ایران اسلامی ارادت خاصی به امام هشتم شیعیان دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود بر بهره گیری بیشتر از سیره رضوی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: بهره گیری از این فرهنگ ناب دینی می تواند جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان واکسینه کند.

 

آیت الله طبرسی فرهنگ رضوی را عامل تعالی بخش روح و جان انسان برشمرد و تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های جامعه در جهت نهادینه کردن این فرهنگ اصیل استفاده کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این جشنواره امروز به یک فرهنگ مناسب تبدیل شده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امام رضا(ع) از مردم راستی، صداقت، شایستگی و انتظار فرج را طلب کرده اند، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی باید با بهره گیری از سیره رضوی در جهت تقویت معنویت در خود تلاش کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس و برنامه های اجرا شده در این هفته، گفت: امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای دنیا است، تصریح کرد: تلاش غرب برای نا امن جلوه داده ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که غربی ها از کوچک ترین مشکل در کشور در جهت تبلیغات منفی علیه کشورمان بهره برداری می کنند، بیان داشت: این در حالی است که امروز موج بحران همه کشورهای اروپایی به ویژه آمریکا را فرا گرفته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم کرد و گفت: امت اسلامی اجازه نخواهند داد به پیامبر خوبی ها توهین شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که موج دوم بیداری اسلامی سقوط غرب و آمریکا را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: استکبار از خشم امت اسلامی در امان نیست./950/پ201/ج 

ارسال نظرات