۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۱۰۳۶
فردا در مشهد؛

نشست تخصصی ضرورت تعامل حوزه علمیه با رسانه ملی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی ضرورت تعامل حوزه علمیه با رسانه ملی به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان، فردا در مشهد برگزار می‌شود.
رسانه ملي

غلامعلی علیزاده، مدیر مرکز پژوهش‌های صدا و سیما شعبه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این مرکز در راستای احساس نیاز و اهمیت تعامل و همکاری حوزه‌های علمیه با رسانه ملی، نشستی تخصصی با موضوع «ضرورت تعامل حوزه علمیه با رسانه ملی»، برگزار می‌کند.

 

وی افزود: این نشست، با سخنرانی دکتر گودرزی، رییس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما از ساعت 30/8 صبح در محل مجتمع رضوان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

وی به بخش دوم این نشست اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام نهاوندی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز در بخش بعدی این نشست، در خصوص موضوع فقه و رسانه سخنرانی می‌کند.

 

علیزاده خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش که با حضور علمای مشهد، نمایندگان مجلس و مسؤولان نهادهای فرهنگی و حوزوی استان برگزار می‌گردد، از کتاب «امام رضا از دیدگاه اهل سنت» نوشته علی چنارانی نیز رونمایی می‌شود.

 

گفتنی است، مجتمع رضوان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، در انتهای بلوار فلسطین مشهد واقع شده است و شرکت‌کنندگان در انتهای این نشست از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی بازدید می‌کنند./932/پ203/ب

ارسال نظرات