۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۱۴۸
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

اهانت به پیامبر نشانه حلول اندیشه‌های اسلامی در افکار عمومی جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی با تأکید بر رسالت مهم حوزه‌ها در تبیین و معرفی هر چه بیشتر شخصیت پیامبر اکرم گفت: برنامه‌های تهاجمی علیه ارزش‌های اسلامی به سبب ناتوانی دشمن در برابر گسترش اسلام و اندیشه های آن در لایه‌های مختلف افکار عمومی جهان است.
مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: امروز حجم وسیع فتنه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان به خوبی بیانگر این مسأله است که مراکز حوزوی به عنوان قطب های اصلی توسعه معارف دینی و میراث گران بهای امام صادق(ع) در تربیت شاگردان متعهد دینی برای اشاعه فرهنگ ناب محمدی رسالت مهمی بر عهده دارند.

 

وی گفت: امروز توطئه های استکبار جهانی ثابت می کنند که حوزه های علمیه خط مقدم مبارزه با جریان های انحرافی در جامعه هستند.

 

به گفته این مسؤول، شرایط و فضای اهانت آمیز کنونی که از سوی استکبار و ایادی آن با نادیده گرفتن حریم ارزش‌ها و مقدسات دینی به وجود آمده است می طلبد که طلاب، استادان و اندیشمندان حوزوی تلاش خود را برای تبیین و معرفی سیره، منش و شخصیت پیامبر اسلام به عنوان الگوی حسنه دو چندان کنند.

 

حجت الاسلام قهرمانی با بیان این که مسأله اهانت به مقدسات موضوعی ضد اخلاقی و برخلاف آزادی است که از سوی تمامی پیروان مکاتب آسمانی محکوم و مورد انزجار است، تصریح کرد: توهین به ساحت مقدس محمد مصطفی(ص) در حقیقت توهین به حقانیت همه ادیان آسمانی است.

 

وی اضافه کرد: برنامه های تهاجمی علیه ارزش های اسلامی در واقع به خاطر ناتوانی دشمن در برابر نفوذ اسلام و اندیشه های آن در لایه های مختلف افکار عمومی جهان است.

 

مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی با تأکید بر این مهم که نفوذ ایدئولوژی منطق‌گرای اسلام و افزایش گرایش به مکتب ناب محمدی باعث وحشی گری رسانه های مستکبر صهونیستی در اهانت به ساحت نبی اکرم(ص) شده است، گفت: چنین اقدامات خصمانه و گستاخانه ای تنها ضعف منطق و گفتمان غرب را در موضوع آزادی ادیان آشکارتر می کند و دشمنان بدانند با تکرار چنین اعمالی خود را زودتر از آنچه که تصور می کنند به زباله‌دان تاریخ نزدیک‌تر کرده و سیلی سختی از امت‌های اسلامی می‌خورند./936/ت302/س

ارسال نظرات