۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۳۲۲
امام جمعه زنجان:

وحدت مردم و مسؤولان نیاز امروز وضعیت اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم و مسؤولان باید در حل مشکلات جامعه متحد و همدل باشند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ملت ایران در 33 سال گذشته همواره در برابر مشکلات مقاومت کرده‌اند، بدون نمی توان مشکل جامعه را حل کرد.

 

وی با تأکید بر این‌که هرکس باید در رفع مشکلات جامعه به تناسب وظیفه و جایگاه خود تلاش کند، تصریح کرد: نباید موقع مشکلات به دنبال مقصر بود، همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند مردم و مسؤولان باید در حل مشکلات جامعه متحد و همدل باشند.

 

نماینده خبرگان رهبری توجه به اصول اقتصاد مقاومتی را یکی از راهکارهای مهم در حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود: نباید در شرایط فعلی به دنبال مقصر بود، اگر مشکلی پیش آمده برای همگان است و بایستی با وحدت و یکدلی به دور از تشویش اذهان عمومی حل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اوضاع و شرایط سیاسی حاکم بر سوریه، بر ضرورت مقاومت ملت و دولت این کشور در مقابل توطئه‌های آمریکا و ایادی غربی‌اش تاکید کرد.

 

همچنین سردار یحیی شرفی، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان به ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی زنجان پرداخت و از کشف 82 درصدی جرایم از سوی نیروی انتظامی خبر داد و افزود: مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند، از این رو ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی و اخلاقی از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی این نیرو محسوب می شود، افزود: مردم باید بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند، دشمنان به دنبال از بین بردن سنگرهای معنوی جامعه اسلامی هستند.

 

وی از افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و گفت: در این زمینه یک هزار و 500 نفر در استان زنجان دستگیر شده‌اند./935/پ202/س

 

ارسال نظرات