۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۰۶۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

اهانت به مقدسات هدف اصلی جلوگیری از اقبال ملت ها به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: این اقدامات ضد دینی در جهت تضعیف اقبال عمومی در جهان نسبت به اسلام ناب است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام، گفت: ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص)، حلقه ای از حلقه های جریان توهین آمیز به وجود نازنین پیامبر اسلام(ص) بوده و این جریان با ترسیم کاریکاتور کذایی، فرد دانمارکی آغاز شد و با حرکت احمقانه قرآن سوزی کشیش فرانسوی در سال گذشته ادامه یافت و اکنون فیلم توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)حلقه تکمیلی این جریان است.

 

وی ادامه داد: اگر چه فیلم مذکور از سوی کارگردان مسیحی و در آمریکا ساخته شده است ولی کار و نقشه این عمل قبیح از آن صهیونیست ها بوده است و آنها هستند که این اعمال را هدایت می کنند، زیرا از اسلام خواهی و اقبال معنویتی که در جهان وجود دارد بسیار عصبانی هستند و به زعم خود می خواهند از مسلمانان انتقام بگیرند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: البته یهودیان و مسیحیان واقعی و انسان های موحد و آزاده چنین اعمال قبیحی را انجام نمی دهند و آنها ادعا می کنند که پیروان آیین یهود و مسیح هستند و پیروان راستین همه ادیان موحد برای پیامبران قداست و احترام قائل هستند.

 

وی تأکید کرد: اهانت کنندگان به ساحت پیامبر (ص) باید بدانند که این حرکت ها راه به جایی نخواهند برد زیرا آنها قادر به ستیز با باورهای یک میلیارد و نیم مسلمان جهان نیستند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه با اشاره به اهمیت قرآن این کتاب آسمانی اظهار داشت: قرآن یکی از کتب آسمانی است که خداوند متعال بر نبی بزرگوارش هدیه داد تا پیامبر آن را برای بشر تبیین کند و انسان ها از آن به عنوان چراغ هدایت بهره مند شوند.

 

وی عنوان کرد: مسؤولیت انسان در میان همه موجودات، شاخص و برجسته بوده و با مسؤولیت دیگر موجودات متفاوت است، زیرا خداوند عقل را برای جلوگیری از افراط و تفریط غرائض انسان ها و پیامبران را برای تکمیل عقل وی قرار داده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: در میان 124 هزار پیامبر، حضرت محمد(ص) تکمیل کننده ادیان گذشته و کتاب وی تکمیل کننده کتب الهی گذشته است و اسلام نسخه شفابخشی به نام قرآن برای متقین دارد که به تعبیر امام خمینی (ره) قرآن از مقام شامخ احدیت به کشف محمدی(ص) رسید تا در خور فهم ما انسان های زمینی شود.

 

وی اضافه کرد: ما مسلمانان باید بر خویشتن ببالیم که چنین پیامبر و کتاب شفابخشی داریم و این باعث افتخار است که جوانان و نوجوانان ما در مقابل این کتاب آسمانی زانو زده اند و آموزش قرآن مسأله بزرگی است چراکه خداوند معلم قرآن است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی یادآور شد: خداوند در قرآن خطاب به پیامبر اکرم(ص) فرموده است، ای پیامبر اگر تو سخت دل بودی از اطراف تو پراکنده می شدند و این موضوع به این معناست که پیامبر اسلام اسوه مهربانی و صلح بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: هرجا سخن از آزار، اذیت، توطئه و فتنه علیه مسلمانان را جستجو کنیم، ردی از یهود را در آنجا مشاهده می کنیم، اما قوم یهود در طول تاریخ شکل دیگری یافته است، امروز یهود، خود را به مسیحیت نزدیک کرده و بخشی از مسیحیت را متوجه خود کرده است./950/ پ202/ب

ارسال نظرات