۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۰۶۴
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(1)؛

روزنامه مصری: آیت الله خامنه ای بر توانایی ایران برای عبور از تحریم های اقتصادی تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الیوم السابع در پوشش سخنان امروز مقام معظم رهبری، نوشت: آیت الله خامنه ای تحریم علیه ایران را وحشیانه توصیف کرد.
مقام معظم رهبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الیوم السابع مصر، ساعتی پیش به پوشش سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در بجنورد پرداخت و نوشت: آیت الله خامنه ای، رهبر اعلای جمهوری اسلامی ایران بر توانایی پشت سر گذاشتن تحریم های اقتصادی وحشیانه غرب علیه  این کشور تاکید کرد.

 

این روزنامه با اشاره به وحشیانه خواندت تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران، افزود: آیت الله خامنه ای این تحریم ها را وحشیانه، غیرمنطقی و جنگ علیه ملت خواند، اما اظهار داشت که ملت ایران چگونگی ایستادگی در برابر این تحریم را به خوبی بلد است.

 

الیوم السابع ادامه داد: رهبر ایران، غرب را به دلیل عدم رفع تحریم در برابر اطمینان دهی ایران نسبت به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای این کشور به دروغگویی متهم کرد و خاطر نشان ساخت که تحریم علیه ایران از ابتدای انقلاب آغاز شده ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

 

این روزنامه مصری تاکید کرد: آیت الله خامنه ای اظهار داشت که آمریکا و تعدادی از دولت های اروپایی، تحریم علیه ایران را به برنامه هسته ای ربط می دهند در حالی که این یک کذب محض است و ایران به دلیل مقاومت و استقلال در برابر قدرت های بزرگ مورد هدف قرار می گیرد./980/ب902/ک

ارسال نظرات