۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۲۱۴
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(20)؛

روزنامه الوطن کویت:رهبر ایران از مشت آهنین به عنوان سزای تعرض به این کشور یاد کرد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الوطن کویت تاکید کرد که حضرت آیت الله خامنه ای از مشت آهنین ملت و نیروهای نظامی به عنوان سزای تعرض و حمله به ایران یاد کرد.
ديدار روحانيون استان خراسان شمالي با رهبر معظم انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الوطن کویت از تاکید مقام معظم رهبری بر پاسخ محکم و آهنین ایران به هرگونه تعرض نظامی به این کشور به عنوان مهم ترین بخش سخنان ایشان یاد کرد.

 

این روزنامه نوشت: آیت الله خامنه ای نسبت به هرگونه حمله نظامی به ایران هشدار داد و خاطر نشان ساخت که هر که فکر حمله به ایران را داشته باشد باید خود را برای ضربه های بسیار محکم و مشت آهنین ارتش، سپاه، بسیج و وحدت ملت آماده کند.

 

الوطن ادامه داد: رهبر ایران همچنین اظهار داشت که آمریکا و همپیمانان آن و رژیم صهیونیستی باید متوجه باشند که ملت ایران هیچ گاه به فکر تعرض به کشورهای دیگر نیست، اما نمی تواند در برابر تعرض به کشورش سکوت کند و پاسخ قدرتمندی به تعرض کنندگان خواهد داد.

 

این روزنامه کویتی بیان داشت: آیت الله خامنه ای، بحرانی نشان دادن وضعیت ایران را ساخته و پرداخته رسانه های غربی دانست و تاکید کرد که ملت ایران بارها بر بحران ها فائق آمده است و می تواند از مشکل اقتصادی کنونی عبور کند.

 

روزنامه الوطن کویت با اشاره به تاکید حضرت آیت الله خامنه ای بر هوشیاری و اراده راسخ ملت ایران در برابر تحریم های صورت گرفته، نوشت: رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان ساخت که تحریم ها سه دهه است که بر ایران اعمال می شود، لیکن ایرانی ها همانند گذشته بر این مشکلات غلبه می کنند./980/ب901/ک

ارسال نظرات