۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۲۳۸۴
استاد حوزه و دانشگاه:

اهانت به پیامبر اسلام زمینه ساز رسوایی استکبار جهانی شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه‌ بیرجند با بیان این‌که در حال حاضر قرآن و کتاب‌های مربوط به زندگی پیامبر اسلام جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان غرب است، گفت: بی‌حرمتی به پیامبر گرامی اسلام(ص) زمینه‌ساز رسوایی جهانی سران غرب و استکبار جهانی، بخصوص صهیونیست شده است.
اهانت به پیامبر اسلام زمینه ساز رسوایی استکبار جهانی شده است

حجت‌الاسلام علیرضا خوشخو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: بی‌حرمتی به پیامبر اکرم(ص) موجب هوشیاری و اتحاد بیشتر میان مسلمانان سراسر جهان شده است.

 

وی افزود: بی‌حرمتی به پیامبر اکرم و ساخت فیلم موهن، نه تنها چهره اسلام را مخدوش نکرده، بلکه باعث افزایش تحقیق در خصوص اسلام پیامبر اکرم(ص) شده و موجب شده روند گرایش مردم جهان به دین مبین اسلام افزایش پیدا کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه‌ بیرجند با بیان این‌که در حال حاضر قرآن و کتاب‌های مربوط به زندگی پیامبر اسلام جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان غرب است، گفت: بی‌حرمتی به پیامبر گرامی اسلام(ص) زمینه‌ساز رسوایی جهانی سران غرب و استکبار جهانی، بخصوص صهیونیست شده است.

 

حجت‌الاسلام خوشخو ادامه داد: بی‌حرمتی به پیامبر اکرم(ص) واکنش سران غرب در مقابل بیداری اسلامی است و آنها قصد دارند با بی‌حرمتی به پیامبر، اثر جهانی بیداری اسلامی را در سایر کشورها خنثی کنند.

 

وی در پایان یادآور شد: حفظ اتحاد و هوشیاری، معرفی شخصیت پیامبر گرامی(ص) و ساخت فیلم و انیمیشن برای معرفی زندگی ایشان، مهم‌ترین واکنشی است که مسلمانان جهان می‌توانند در مقابل هتک حرمت به ساحت گرامی پیامبر اکرم(ص) داشته باشند./932/ت303/ب

ارسال نظرات