۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۵۵۰
آیت الله نابلسی:

پهباد ایرانی امنیت را از صهیونیست‎ها گرفت

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت علمای جبل عامل لبنان ضمن تبریک به ایران به دلیل ساخت پهپاد گفت: ساخت پهپاد توسط جمهوری اسلامی ایران زنگ خطری برای رژیم صهیونستی است و معادلات منطقه را به نفع ایران تمام کرده است.
شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف النابلسی رییس هیأت علمای جبل عامل لبنان و امام جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان،‌ روز گذشته با هیاتی از مسؤولین فلسطین با ریاست فتحی ابو العردات یکی از اعضای موسسه بین المللی قدس دیدار و گفت‎وگو کرد.


آیت الله نابلسی در این دیدار ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل در بی سابقه ترین سردرگمی تاریخ خود به سر می برد و روز به روز زمین و آسمانها به دلیل مقاومت ملت عرب در برابر این رژیم منحوس کوچک و کوچکتر می شود.


وی ضمن اشاره به پرواز پهپاد بر فراز آسمان فلسطین اشغالی گفت: ساخت پهپاد توسط دانشمندان ایرانی علاوه بر دستیابی به یک موفقیت نظامی، باعث شده است که زنگ خطری برای دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی به صدا در بیاید و اسرائیل روی امنیت را نبیند.

 

آیت الله نابلسی ابراز داشت: آمریکا و متحدانشان می دانند که با حمله نظامی به ایران،‌ این کشور می تواند معادلات منطقه ای را به نفع خودش تمام کند.


رییس هیأت علمای جبل عامل بیان کرد: نابود کردن رژیم صهیونیستی امری غیر ممکن و دور از ذهن نیست، بلکه اگر مسلمانان با یکدیگر متحد می شدند می توانستند در سال‎های گذشته به عمر این رژیم غاصب پایان دهند ولی متاسفانه با عدم همبستگی، یکپارچگی، فتنه انگیزها و درگیرهای موجود مانع از این امر مهم شد./994/ب901/ک

 

ارسال نظرات