۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۷۸۲

آیین سوگواری شهادت امام جواد در حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه سوگواری شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در مدارس علمیه استان تهران برگزار می‌شود.
شهادت امام جواد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مدارس علمیه تهران امشب و فردا عزادار حضرت جوادالائمه(ع) هستند و آیین سوگواری آن امام همام با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

سید عبداله قاضی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت مجتهدی(ره)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 10 روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شیخ الاسلام می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ 15خرداد شرقی، کوچه شهید کیانی، کوچه مسجد آقا، مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی مراجعه کنند.

حجت الاسلام مرتضی نادری مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه قائم چیذر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شهادت امام جواد(ع)‌در ساعت 10صبح روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه در این مدرسه خبر داد.

وی با بیان این‌که سخنران این مراسم حجت الاسلام اعتمادی می‌باشد گفت: این مراسم داخل مدرسه علمیه به نشانی چیذر، ضلع جنوبی میدان شهید اندرزگو برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام حسن قاسمی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از شروع مراسم عزاداری طلاب این مدرسه از ساعت 9صبح روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه خبر داد و گفت علاقمندان به شرکت در این مراسم می‌توانند به این مدرسه واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) روبروی بیمارستان سپیر مراجعه کنند.

حجت الاسلام یونس صفری مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) نیز از برگزاری مراسم شهادت حضرت جوادالائمه از ساعت 6:40 تا 8صبح در این مدرسه خبر داد و گفت: در این آیین حجت الاسلام ابوالفضل ذوالفقاری به سخنرانی خواهد پرداخت و ذاکرین اهل بیت نیز نوحه سرایی خواهند کرد.

گفتنی است مدرسه علمیه امیرالمومنین در خیابان شهید رجایی قبل از تقاطع بزرگراه آزادگان واقع شده است.

حجت الاسلام سیدغلامرضا یاسینی مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) واقع در شهرک حکیمیه نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین شهادت حضرت جوادالائمه(ع) بعد از نماز مغرب و عشا دوشنبه بیست و چهارم مهرماه خبرداد و گفت: طلاب در این مراسم از سخنرانی آیت الله قرهی متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدعلی مطلبی فشارکی مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم شهادت در ساعت 6:45 تا 8صبح روز شهادت با سخنرانی حجت الاسلام مهدی کمیلی در این مدرسه واقع در خیابان سهروردی شمالی کوچه یکم خبر داد.

همچنین حجت الاسلام مصطفی صبوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: آیین سوگواری شهادت امام جواد(ع) از ساعت 10صبح روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه با سخنرانی حجت الاسلام رئوفی در این مدرسه به نشانی خیابان دماوند، روبروی ایستگاه فرودگاه، خیابان شهید رجبی برگزار خواهد شد./9592/پ201/ص

ارسال نظرات