۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۹۶۷
امروز؛

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام امروز در اهواز برگزار شد.
مراسم تشيع و تدفين شهداي گمنام در اهواز مراسم تشيع و تدفين شهداي گمنام در اهواز مراسم تشيع و تدفين شهداي گمنام در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنان در اهواز پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی، روحانیان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این مراسم از میدان بسیج تا مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

بنابر این گزارش، حضور مردم در این مراسم بسیار چشمگیر بود و مردم شهرستان اهواز برای تجدید بیعتی مجدد با آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) گرد تابوت های این شهیدان آمده بودند.

این گزارش می افزاید زنان و مردان اهوازی امروز حماسه ای دیگر آفریدند و با حضور پرشور خود به دشمنان نظام اسلامی ثابت کردند که هرگز از آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) دست نخواهند کشید.

امروز شهر اهواز حال و هوای دیگری را به خود گرفته بود و همه گرد تابوت های شهدا اشک می ریختند و برخی هم بر تابوت آنها دست نوشته هایی را به یادگار می گذاشتند.

امروز حضور مادران شهید در این مراسم بسیار باشکوه بود، مادرانی که خواسته و یا ناخواسته صاحبان این تابوت ها را به فرزندی قبول می کردند و خودشان را جای مادر آنها می گذاشتند.

در مراسم قبل از تدفین شهدا حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان در سخنانی با بیان این که اوضاع اقتصادی اخیر از سوی  برخی مزدوران داخلی و غفلت بعضی از مسؤولان اتفاق افتاده است بیان داشت: امروز دشمن پیام مهم و بزرگ ملت ایران را دریافت می کند که این پیام حضور مردم در این مراسم است تا به دشمنان بگویند که ما هرگز از راه شهیدان و ولایت فقیه جدا نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اجتماع پر شور مردم اهواز در مراسم تشییع شهدای گمنام تصریح کرد: این اجتماع پرشور این پیام را برای دشمنان دارد که تا زمانی ولایت فقیه و شهدا امتی خستگی ناپذیر، مقاوم، شجاع و دلاور مانند ملت ایران دارند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند./9461/پ202/ب

ارسال نظرات