۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۴۳۰۱۴
نماینده مردم تبریز:

استقبال مردم خراسان شمالی از رهبر انقلاب پیام های آشکاری برای نظام سلطه داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پیوند امت با ولایت ریشه در اعتقادات شیعی دارد، گفت: چنین پیوند ناگسستنی را نمی توان با وضع قوانین حکومتی و یا برقراری نظام های سیاسی به ظاهر مردم‌سالار به وجود آورد.
رهبر انقلاب اسلامي


هادی قره سید رومیانی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح ابعاد داخلی و خارجی سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار داشت: استقبال کم نظیر مردم این استان از رهبر انقلاب بسیاری از حقایق موجود در ایران را آشکار کرد.


وی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه و توطئه‌های مختلف دشمنان برای جدایی میان امت و ولایت، شاهدیم که مردم خراسان شمالی از طوایف، اقوام و زبان‌های متفاوت، یکدل و همصدا عمق ارادت و محبت قلبی خود به مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

 

قره سید با تاکید بر این‌که عشق و علاقه امت به ولی فقیه در هیچ نظام و مکتب سیاسی موجود در جهان قابل مشاهده نیست، تصریح کرد: شور و شوق وصف ناپذیر مردم به ویژه جوانان در استقبال از رهبری نظام برای دشمنان و نظام سلطه پیام های آشکار دارد که باید به آن توجه کنند.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی ایران هر لحظه ساز مخالف با ملت فهیم و بصیر ایران می زنند و هر از گاهی بر طبل توخالی تهدید نظامی و تحریم اقتصادی می کوبند، مردم خراسان شمالی نشان دادند که تا پای جان آماده جانفشانی در راه ولایت و نظام اسلامی هستند.

 

وی افزود: در حالی که رسانه های بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی به شدت در صدد ایجاد فاصله بین مردم و مسؤولان کشور بودند، استقبال پرشور و نشاط مردم خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب نشان داد که این توطئه ها خللی در علاقه مردم به ولایت فقیه ایجاد نمی کند.

 

قره سید با بیان این‌که پیوند میان امت با ولایت ریشه در اعتقادات اصیل مکتب شیعی دارد، تصریح کرد: چنین پیوند ناگسستنی را نمی توان با وضع قوانین حکومتی و یا برقراری نظام های سیاسی به ظاهر مردم‌سالار به وجود آورد، حقیقت امر آن است که دشمنان نظام اسلامی ایران از درک واقعیت‌های موجود در کشور عاجزند.

 

وی با تاکید بر این‌که عشق به ولایت، امامت و اهل بیت عصمت و طهارت در میان ملت ایران موج می زند، گفت: مکتبی که هم عامل به آموزه های قرآنی و هم پیرو مکتب اهل بیت و تابع محض ولایت فقیه در دوران غیبت باشد، شکست ناپذیر خواهد بود، امروز به برکت ولی فقیه ایران در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و سیاسی جهان می درخشد.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: مخاطب اصلی توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی، همه ملت ایران هستند، همان گونه که ایشان فرمودند برای عبور از بحران ها و سختی ها بایستی با توجه به اصول اقتصاد مقاومتی آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزنیم./935/ت302/ج

ارسال نظرات