۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۳۰۸۲
آیت‌الله طباطبایی نژاد:

اعلام انزجار مسلمانان یکی از راه‌های مقابله با توهین‌ به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان برپایی هرچه با شکوه تر اجتماعات مختلف و سخنرانی ها را برای رساندن صدای انزجار مسلمانان به گوش استکبار جهانی از راهکارهای مقابله با هجمه‌های دشمنان در توهین به مقدسات عنوان کرد.
آيت الله طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در نشست مشترک مسؤولان مناطق امور مساجد شهرستان اصفهان و مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مجری طرح پیام آور صلح و دوستی، به اقدامات دشمنان در طول دهه‌های گذشته برای ضربه زدن به اسلام اشاره کرد و گفت: از زمانی که سلمان رشتی به عنوان اولین کسی که در قرن ما توهین به مقدسات اسلام را شروع کرد و انگلیسی ها به آن، جا و مکان دادند، اقدامات زیادی توسط صهیونیست ها برای ضربه زدن به اسلام شکل گرفته است
 
امام جمعه اصفهان از برگزاری همایش یکپارچه در صد و ده مسجد محوری استان اصفهان و مساجد شاخص کشور برای محکومیت توهین به مقدسات اسلامی حمایت کرد.
 
وی برپایی هرچه با شکوه تر اجتماعات مختلف و سخنرانی ها را برای رساندن صدای انزجار مسلمانان به گوش استکبار جهانی از راهکارهای مقابله با این حرکت موهن دانست
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان با این کارها بغض ما را نسبت به خودشان بیشتر می کنند، اظهار داشت: در شرایط کنونی باید از ابزارهای مجازی برای اشاعه مرام و مسلک ائمه اطهار(ع) در دنیا استفاده کرد.
 
وی گفت: با تمام قوا همه نمازگزاران مساجد استان در صد و ده مسجد شاخص برای برپایی مراسم محکوم کردن حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) گرد هم جمع خواهند شد
 
آیت الله طباطبایی نژاد به شهادت حضرت جواد(ع) اشاره کرد و گفت: مامون خبیث فکر می کرد حضرت جواد(ع) در سن کودکی قدرت امامت را ندارد و با این کار می تواند ضربه ای مهلک به پیکره اسلام وارد کند، اما پس از آن که متوجه شد آن حضرت نور واحد است، دختر خود را به همسری امام در آورد و آن حضرت را به شهادت رساند.
 
وی تاکید کرد: امامت امام جواد(ع) و امام هادی(ع) در سنین کم درس عبرتی است برای ما که به امامت حضرت مهدی(عج) ذره ای شک نکنیم.
 
در ادامه مراسم حجت الاسلام معتمدی رییس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع روحانیون استان خراسان شمالی اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت فکری کانون های فرهنگی و هنری مساجد از وظایف اصلی ماست.
 
وی گفت: اعضا و ائمه جماعات بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد، شامگاه " 27 مهر" بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در صد و ده مسجد محوری استان توهین به مقدسات اسلامی را محکوم می کنند.
 
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در این مراسم که با حضور فرهیختگان و مسئولان اجرایی و فرهنگی برگزار می شود، روحانیان و وعاظ برجسته به ایراد سخنرانی پرداخته و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا رسول الله خشم و انزجار خود را از این اقدام موهن اعلام می دارند.
 
گفتنی است، این نشست با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مجتمع فرهنگی و هنری صائب برگزار شد./927/د102/ج
ارسال نظرات