۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۱۴۲

آلزایمر شدید دیوید کامرون

خبرگزاری رسا ـ دیوید کامرون با درخواست از جامعه جهانی برای نشان دادن جدیت بیشتر در اعمال تحریم‌ها علیه ایران مدعی شد که ایران به‌دنبال جنگ افروزی است.
ديويد کامرون

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، به نقل از شبکه من و تو، دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا از جامعه جهانی خواست که در اعمال تحریم‌ها علیه ایران از خود جدیت نشان دهند.


وی که بهترین راه‌حل برای مقابله با برنامه اتمی ایران را ادامه تحریم‌ها می‌داند در ادامه گفت: به دولت اسرائیل توصیه کرده‌ام که از به‌کارگیری گزینه نظامی علیه برنامه اتمی ایران، اجتناب کند.


نکته جالب سخنان نخست وزیر بریتانیا آنجایی بود که با فرافکنی خاص غربی‌ها، ایران را کشوری جنگ‌طلب معرفی کرده و مدعی شد که علی‌رغم اینکه غرب راهکار تحریم را در برابر ایران دنبال می‌کند جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال جنگ است چرا که بدین وسیله می‌تواند مردم کشورش را علیه یک کشور خارجی بسیج کند.


ظاهراً حافظه تاریخی جناب کامرون دچار آسیب دیدگی گسترده‌ای شده و یا آلزایمر ایشان عود کرده است در غیر این‌صورت حتماً به‌یاد می‌آورند که تا جایی‌که اذهان بشر یاری می‌کند همواره بریتانیا سردمدار جنگ‌افروزی در جهان بوده و طی سال‌های اخیر آمریکا نیز به‌عنوان یار غار این کشور و به همراه هم هر روز در گوشه‌ای از این عالم، آتش بازی به‌راه انداخته‌اند.


نظر جناب کامرون را به جنگ ویتنام، عراق، افغانستان، دوران هشت ساله دفاع مقدس و موارد عدیده‌ای از این دست جلب می‌کنم که در این موارد یا خودشان یک پای ثابت جنگ بوده‌اند و یا نقش آتش‌بیار معرکه را به‌عهده داشته‌اند.


بازار داغ خرید و فروش اسلحه هر زمان که جنگی در عالم واقع می‌شود، همواره آمریکا و انگلیس را به‌طمع انداخته تا با آتش افروزی و برپا کردن جنگ، خزانه خویش را از محل فروش اسلحه و مهمات پر کنند./9161/ب903/ک

 

ارسال نظرات