۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۴۴۵۱۸
مفتی اهل سنت لبنان:

با تمام توان از دولت لبنان حمایت می کنیم/ دشمن با تفرقه افکنی به دنبال اغتشاش است

خبرگزاری رسا ـ مفتی کل اهل سنت لبنان ضمن دعوت مردم به حفظ وحدت و آرامش گفت: دشمن با فشار بر مردم لبنان به دنبال ابجاد اغتشاش و بی قانونی در کشور است که این مکر با حفظ وحدت و آرامش باطل می‎ شود.
محمد رشيد قباني مفتي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ محمد رشید قبانی مفتی اهل سنت لبنان، روز گذشته در خطبه های نماز عید قربان که در مسجد محمد الامین بیروت برگزار شد،‌ با اشاره به کشته شدن وسام الحسن رییس بخش اطلاعات امنیت داخلی لبنان، گفت: دشمنان در صدد تفرقه انگیزی میان مردم لبنان هستند به همین علت به هر نقشه ای متوسل می شوند که با شکستن اتحاد اهالی لبنان بتوانند به مقاومت ضربه وارد کنند.


وی با اشاره به ضرورت حمایت از حکومت فعلی لبنان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دسیسه های دشمنان به ستوه آوردن و تحریک مردم برای ریختن به خیابان ها و تظاهرات علیه حکومت است؛ دشمنان بدانند که ما پشت این دولت ایستاده ایم و با حفظ وحدت در دام حیله های دشمنان گرفتار نخواهیم شد.


مفتی اهل سنت لبنان، ضمن توصیه به مسؤولین و مردم برای تمکین به قانون تصریح کرد: حسن ختام تمامی نزاع ها باید قانون باشد.هوشیار باشید و به وسیله قانون اجازه ورود دشمنان در مسائل کشور را ندهید.


وی با اشاره به اینکه بیش از سه دهه است که دشمنان بر لبنان حکم فرما بودند و حضور آنها جز خرابی و ویرانی منفعت دیگری نداشته گفت: با حفظ وحدت و دوستی میان طوائف و دوری از اختلاف و فتنه انگیزی می توان کشوری آباد و قدرتمند در مقابل دشمنان داشت./994/ب902/ک

ارسال نظرات