۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۶۶۰

برنامه پا به پای پیامبر از رادیو معارف پخش می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه اندیشه و حکمت گفت: رادیو معارف در برنامه «پا به پای پیامبر» به بررسی اندیشه ناب تشیع با تأکید بر پاسخگویی به شبهات وهابیت و متشرقین می پردازد.
پا به پاي پيامبر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، جواد عزتی پور مدیر گروه اندیشه و حکمت از معرفی صحیح مکتب ناجیه «شیعه امامیه» در رادیو معارف خبر داد.

جواد عزتی پور گفت: برنامه «پابه پای پیامبر» که با هدف بررسی اندیشه‌های ناب تشیع و با تأکید بر پاسخگویی به شبهات وهابیت و متشرقین ساخته شده به موضوعاتی همچون تحلیل خواستگاه تشیع، تحلیل تاریخی شکل‌گیری شیعه با بیان گستره جغرافیایی شیعه، می‌پردازد.

وی همچنین از  طرح دیدگاه‌ها و جریان‌های رقیب تشیع و نقد آن‌ها در این برنامه خبر داد و  گفت: بیان مهمترین دیدگاه‌های فقهی تشیع، آسیب‌شناسی تشیع و مهمترین دیدگاه‌های کلام و اعتقادی تشیع از دیگر موضوعات این برنامه است.

گفتنی است، برنامه «پا به پای پیامبر» به تهیه کنندگی و سردبیری دکتر ابوذر رجبی، کارشناسی رییس مرکز آموزش تخصصی شیعه شناسی جناب حجت‌الاسلام دکتر محمد صفر جبرئیلی و مجری کارشناسی دکتر محمد جواد فلاح روزهای دوشنبه ساعت 19:45 به مدت 30 دقیقه تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود./997/د102/ن

ارسال نظرات