۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۲۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اختلافات مسؤولان نباید به رسانه و جامعه کشانده شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اختلافات مسؤولان نباید به رسانه و جامعه کشانده شود، تصریح کرد: این مسأله خیانت به مردم است و مسؤولان باید از آن به شدت پرهیز کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و السلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه‌های نماز قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانه ملت به پیروزی و پیشرفت رسیده است، گفت: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در همه صحنه‌های 33 سال گذشته حضور بی نظیر و تاریخی داشتند، افزود: نظام سلطه همواره از حضور ملت ایران هراسان و نگران بوده و هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تدام نظام مقدس جمهوری اسلامی را در گرو حضور و حمایت های همه جانبه ملت ایران دانست و بیان داشت: بصیرت و هوشیاری مردم کشورمان در صحنه‌های مختلف، همه برنامه‌های غرب علیه کشورمان را خنثی کرده است.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که غربی ها باید بدانند که تشدید فشارها نمی تواند ملت ایران را از آرمان ها و ارزش های انقلاب دور کند، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت، همدلی و همچنین از تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، ادامه داد: استکبار جهانی نمی تواند با توطئه و نقشه مانع از تحقق اهداف نظام اسلامی شود.

 

حجت الاسلام و السلمین معلمی با بیان این که ملت ایران اسلامی ترسی از تهدید و توطئه دشمنان ندارند، خاطرنشان کرد: این مردم بیش از سی سال است که تحریم و تهدید های دشمنان را تحمل کرده و در برابر آنها ایستادگی کرده اند.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که ملت ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب اسلامی خواهند ماند و از هیچ کوششی برای حفظ دستاوردهای انقلاب کوتاه نخواهند آمد، بیان داشت: مردم کشورمان ذلالت را نخواهند پذیرفت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولان باید از حرکت های زاویه ای پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: همه تلاش مسؤولان باید خدمت به مردم باشد.

 

وی با تأکید بر این که اختلافات مسؤولان نباید به رسانه و جامعه کشانده شود، تصریح کرد: این مسأله خیانت به مردم است و مسؤولان باید از آن به شدت پرهیز کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که همه مسؤولان باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، ادامه داد: کارگزاران نظام باید در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده و تأکید کردند گام بردارند.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که انحراف از مسیری رهبری نظام مشخص کردند هیچ نفع و سودی به حال نظام ندارد، گفت: امروز همه تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان به گرفته شده است/950/پ202/س                

ارسال نظرات