۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۴۵۳۸۳

نخستین کارگاه مشاوران معاونت تهذیب حوزه استان تهران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران بیان داشت: نخستین کارگاه مشاوران معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران به همت اداره مشاوره این معاونت برگزار می شود.
نخستین کارگاه مشاوران معاونت تهذیب حوزه استان تهران برگزار می شود

حجت الاسلام حسین گودرزی، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نخستین کارگاه مشاوران معاونت تهذیب استان تهران به همت اداره مشاوره این معاونت در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه ابراز داشت: کارگاه مشاوران معاونت تهذیب تهران پنج شنبه و جمعه، هجدهم و نوزدهم  آبان ماه برای حدود 35 نفر از مشاوران روحانی برگزار می شود.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران با بیان این که این دوره با رویکرد کارگاهی ـ آموزشی برگزار می شود اظهار داشت: موضوع این کارگاه «رضایت مندی از زندگی» است و شرکت کنندگان در این کارگاه از اساتید حوزه علمیه تهران هستند.

حجت الاسلام گودرزی بیان داشت: در اولین کارگاه مشاوران معاونت تهذیب حوزه علمیه تهران از اساتید مجرب مرکز مشاوره قم استفاده می شود به طوری که استاد در کارگاه مسئله ای را مطرح می کند و پس از نقد و بررسی و بیان نظرات شرکت کنندگان، نتیجه و جمع بندی آن را بیان می کند.

وی با بیان این که اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران از سال گذشته تا پایان تابستان امسال 10 دوره آموزشی ویژه مشاوران را برگزار کرده است عنوان داشت: موضوعات این دوره ها روانشناسی رشد، روان شناسی شخصیت، فرآیند همسر گزینی، مدیریت تحصیلی، اخلاق مشاوره، اصول و فنون مشاوره، روان شناسی اجتماعی، جامعه شناسی عمومی، آسیب شناسی روانی و روش های اصلاح و تربیت بوده است./956/ت302/ب 

ارسال نظرات