۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۵۵۹۰

کتابخانه دیجیتالی نهج البلاغه در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته کتاب، کتابخانه دیجیتال نهج البلاغه با حضور نشر آموزه‌های علوی در دارالارشاد اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.
نهج البلاغه

صادق فرهمند امین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، از راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال نهج‌البلاغه خبر داد و اظهار داشت: این مرکز در آستانه بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی می‌شود.

 

وی با تشریح اهداف راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال نهج‌البلاغه در اردبیل گفت: عموم علاقه‌مندان به معارف کتاب ارزشمند نهج البلاغه که حاوی سخنان، نامه‌ها و خطبه‌های حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) است، می توانند پس از افتتاح با عضویت در این کتابخانه، از گنجینه معارف این مرکز بهره‌مند شوند.

 

فرهمند امین با اشاره به این‌که در کتابخانه دیجیتال نهج البلاغه کتب منتشر شده مرتبط با اثر سیدرضی(ره) و دیگر آثار موضوعی با مولای متقیان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: برای راه‌اندازی این کتابخانه با آیت الله سیدجمال الدین دین پرور بنیانگذار بنیاد نهج البلاغه و سیدافشین قریشی معاون فرهنگی بنیاد نهج البلاغه مکاتبات و رایزنی های لازم انجام شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه دیجیتال نهج البلاغه اردبیل 18 آبان با حضور مسؤولان ارشد استان و بنیاد نهج البلاغه و همچنین نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شعبه بنیاد نهج البلاغه در اردبیل، جلسات و کلاس های مختلفی در حوزه آموزش مبانی نهج البلاغه برای همه اقشار برگزار خواهد کرد، گفت: در این راستا اداره کتابخانه های عمومی استان نیز برای اجرای برنامه های فرهنگی بنیاد نهج البلاغه از جمله نمایشگاه‌های خطاطی و طراحی نگارخانه کتابخانه مرکزی را اختصاص داده است./935/پ202/س 

ارسال نظرات