۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۸۲۸
برای نخستین‌بار در فضای مجازی؛

اختتامیه مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف آنلاین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برای نخستین بار در فضای مجازی، مراسم اختتامیه مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف امشب به صورت آنلاین در مسنجر ال‌فورآی برگزار می‌شود.
عفاف و حجاب

مدیر کل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه گفت: برای نخستین‌بار در فضای مجازی، مراسم اختتامیه مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف امشب به صورت آنلاین در مسنجر ال‌فورآی برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از شرکت‌کنندگان در این جشنواره برای حضور آنلاین در مراسم اختتامیه اظهار داشت: این مراسم به ابتکار معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه از ساعت 19 الی 21 در مسنجر ال‌فور‌آی با قرائت قرآن کریم، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی و سخنرانی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: این مراسم با حضور معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی برگزار می‌شود.

وی درباره هدف از برگزاری این مراسم به صورت آنلاین گفت: ارائه الگوی عملی برای حضور فعال و کاربردی مسئولین فرهنگی کشور در فضای مجازی، تسهیل حضور همه وبلاگ‌نویسان و فعالان مجازی سراسر کشور، پرهیز از هزینه‌های غیرضروری و زمینه‌سازی برای بهره‌برداری هرچه بهتر از امکانات و خدمات اینترنتی از اهداف برگزاری این مراسم به صورت آنلاین می‌باشند.

مدیر کل امور رسانه‌‌های معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به روند برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی عفاف و حجاب گفت: این مسابقه به همت این معاونت از 29 مرداد سال جاری تا 26 مهر ادامه داشت و وبلاگ‌نویسان فعال در حوزه زنان، عفاف و حجاب فرصت شرکت در آن را داشتند.

وی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان گفت: در مهلت اعلام شده نزدیک به 500 وبلاگ ثبت‌نام کردند که با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، هیئت داوران اقدام به پالایش و ارزیابی وبلاگها کردند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی اظهار داشت: وبلاگ‌های شرکت‌کننده در این مسابقه در سه مرحله ارزیابی و داوری شدند و تلاش شد تا با استفاده از داوران مجرب، بهترین وبلاگ‌ها انتخاب و معرفی شوند.

وی تاکید کرد: پس از پالایش و ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله اول، 297 وبلاگ به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد نیز 32 وبلاگ به مرحله سوم رسیدند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی بیان داشت: پس از ارزیابی وبلاگها در مرحله دوم، 11 وبلاگ در بخش دانش‌آموزی، 10 وبلاگ در بخش دانشجویی و 11 وبلاگ در بخش حوزوی به مرحله سوم راه یافتند.

مدیر کل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: در مرحله اول و دوم از داوری وبلاگها، تمامی وبلاگها توسط دو هئیت داوران مستقل ارزیابی و نظارت شدند.

وی با اشاره به شیوه‌ ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله سوم تاکید کرد: در این مرحله تمامی وبلاگها به صورت همزمان توسط 5 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی درباره هدایا و جوایز نفرات برتر بیان داشت: به نفر اول در هر بخش، کمک هزینه عمره معادل پنج میلیون ریال، به نفر دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات معادل سه میلیون ریال و به نفر سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معادل دو میلیون ریال اهدا خواهد شد.

مدیر کل امور رسانه‌های این معاونت اظهار داشت: همچنین به تعدادی از شرکت‌کنندگان که از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر اعلام شده‌اند، هدایایی تقدیم خواهد شد.

وی در پایان از تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه، اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی دعوت کرد در مراسم اختتامیه این مسابقه شرکت کنند./919/د102/ن

ارسال نظرات