۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۴۶۲۸۶

برنامه مراکز اسلامی اروپا برای برگزاری عزاداری های ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ مراکز اسلامی مستقر در قاره اروپا برنامه های متنوع خود را به مناسبت ماه محرم اعلام کردند.
محرم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراکز اسلامی انگلیس، هامبورگ و اتریش در اعلامیه هایی برنامه های خود را به مناسبت ماه محرم اعلام کردند.


مرکز اسلامی انگلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد که به چهار زبان اردو، انگلیسی، فارسی و عربی مراسم عزاداری و سخنرانی برای مسلمانان و ایرانیان ساکن در انگلیس برگزار می کند. برنامه های این مرکزاسلامی در دهه اول محرم از روز جمعه شانزده نوامبر آغاز و تا بیست و هفتم این ماه ادامه دارد.


مرکز اسلامی هامبورگ نیز اعلام کرد که مراسم عزاداری دهه اول محرم از روز پنجشنبه پانزده نوامبر در مسجد امام علی(ع) هامبورگ آغاز شده و روز یکشنبه پانزده نوامبر نیز مراسم زیارت عاشورا در محل این مرکز اسلامی برگزار خواهد شد.


مرکز اسلامی امام علی (ع) وین در اتریش نیز اعلام کرد که از شب اول تا شب دوازدهم محرم برابر با پنجشنبه 15 تا دوشنبه 26 نوامبر در این مرکز اسلامی مراسم عزاداری برقرار است. صبح ها مراسم زیارت عاشورا و شبها نیز سخنرانی و عزاداری در مرکز مرکز اسلامی امام علی (ع) وین برگزار خواهد شد. مراسم عزاداری مسلمانان افغان و عرب زبان نیز همه روزه پس از نماز مغرب و عشا در این مرکز برگزار می شود برقرار می باشد./990/ب902/ک

ارسال نظرات