۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۶۹۰۶

انتقاد یکی از علمای شیعه عربستان به اتهام زنی به علما و روحانیون

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه عربستان از توهین و اتهام زنی به علما و روحانیون به شدت انتقاد کرد.
شيخ مصطفي الموسي از علماي شيعه عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ مصطفی الموسی از علمای شیعه عربستان در سخنانی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در شهر قطیف از توهین و اتهام زنی به علما و روحانیون به شدت انتقاد کرد.

 

وی گفت: برخی افراد از روی نادانی به علما و روحانیون توهین می کنند و اتهاماتی درباره دریافت پول در قبال سخنرانی به علما وارد می سازند. علما به خدمت گزاری به امام حسین(ع) افتخار می کنند و هیچ پولی نمی تواند جایگزین این افتخار شود.

 

حجت الاسلام الموسی افزود: هیچ کس حق ندارد چنین اتهاماتی به علما و روحانیون بزند. خدمت به اباعبدالله(ع) را با هیچ پول و ثروتی عوض نمی کنیم.

 

این عالم شیعه تصریح کرد: محرم از ایام الهی است که باید به بهترین وجه گرامی داشته شود، از جوانان می خواهم از این روزها بهترین استفاده را برده و همه تلاش خود را برای بزرگداشت آن انجام دهند.

 

وی درباره کیفیت سخنرانی های محرم امسال، اظهار داشت: سخنرانی امسال علما و روحانیون بر تعدد قشرهای جامعه و احتاجات آنان تاکید دارد.

 

الموسی در بخش پایانی سخنان خود، تاکید کرد: از رسانه ها می خواهم مسأله عاشورا را با وفاداری و اخلاص تمام بازگو کنند و اظهارات خود را به صورت مستند به مردم نشان دهند./980/ب902/ک

ارسال نظرات