۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۷۳۸۷
آیت الله نابلسی:

حزب الله توانایی تخریب کامل زیرساخت های اسرائیل را دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدا در جنوب لبنان با اشاره به پیروزی مقاومت در فلسطین بر عدم توانایی ایستادگی رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان تاکید کرد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری لبنان، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدا در جنوب لبنان در دیدار با اعضای شورای سیاسی حزب الله لبنان به ضربات سهمگین مقاومت بر پیکر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ضربات مقاومت فلسطین، ضعف دشمن صهیونیسم و ضعف مفرط جامعه اسرائیل که از موشک های مقاومت با سرعت به سوی پناهگاه فرار می کنند را نشان داد.

 

وی افزود: موشک های مقاومت در برابر بمب های هسته ای و سلاح های کشتار جمعی که این رژیم دارد بسیار ناچیز به شمار می آیند، اما مقاومت با وجود این توانست رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: این جنگ توانست معادله استراتژی جدیدی را در منطقه بوجود آورد و پیامدهای بسیار قوی را در زمینه تغییرات کنونی جهان عرب در پی دارد. گزینه مقاومت نشان داد که بهترین گزینه برای ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر است.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ادامه داد: پیروزی مقاومت در غزه همچنین بر تحولات کنونی در سوریه نیز تاثیر مستقیمی دارد. هم اکنون و پس از پیروزی مقاومت در غزه، سوال های فراوانی درباره جدیت اسرائیل در حمله به لبنان بوجود آمده است.

 

وی با اشاره به توان بالای حزب الله، خاطر نشان ساخت: اسرائیلی که حال و روزش در برابر مقاومت فلسطین چنین است چگونه می تواند به جنگ با حزب اللهی روی بیاورد که از موشک هایی برخوردار است که همه نقاط سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار می دهد و توانایی تخریب کامل زیرساخت اسرائیل را دارد.

 

خطیب جمعه شهر صیدا تاکید کرد: از حکومت های عربی می خواهیم با هوشیاری به بررسی تحولات کنونی بپردازند و درصدد تبدیل نزاع با دشمن صهیونیسم به نزاعی مذهبی و طایفه ای که تنها شکست و خواری برای همه امت را در پی دارد، نباشند./980/ب902/ک

ارسال نظرات