۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۴۷۶۵۴
صفار هرندی بیان کرد؛

ایجاد آشوب و شکاف بین مردم و مسؤولان راهبرد دشمنان در آستانه انتخابات

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در آستانه انتخابات دشمنان به دنبال راه‌هایی غیر از تحریم هستند، تا با ایجاد آشوب در کشور، فاصله اندازی و ایجاد شکاف میان مسؤولان و مردم و همچنین استفاده از عناصر دست آموز در برخی از مقاطع کشور، به نفع خود بهره گیرند.
دکتر صفار هرندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش تبیین مسائل روز که در سالن شهریار دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در دوران حکومت پهلوی نظام قدرت در جهان بین دو کشور شوروی و آمریکا تقسیم شده بود و ایران نیز زیر بلیط آمریکا قرار داشت.

 

وی افزود: در آن زمان اکثر کشورهای جهان وزنه ای به حساب نمی آمدند و نقش پاره سنگ ترازوی مغازه های قدیمی را داشتند تا باعث موازنه قدرت در بین دو کشور شوروی وآمریکا باشند و اکثر کشورها زیر بلیط این دو قدرت قرار داشتند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که ایران اسلامی تمامی معادلات سیاسی منطقه‌ای و جهانی را بر هم زده است، تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادله موازنه قدرت درجهان به هم خورد و هم اکنون ایران اسلامی خود یک وزنه سیاسی و اقتصادی در جهان محسوب می شود.

 

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به این‌که دانش پشتوانه پیشرفت در حوزه های مختلف است، تصریح کرد: ایران با توجه به چشم انداز ترسیم شده در 1404در نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی در 5 سال اول به اهداف کلی رسیده و این به لطف شعور علمی و جنبش نرم افزاری دانشجویان و اساتید است.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تحریم‌های اعمال شده نسبت به ایران، گفت: تحریم‌ها محصول مقابله نظام اسلامی ایران با معادلات مسبوق به سابقه قدرت هاست که آنها را به هم ریخته و قبل از فناوری هسته‌ای آغاز شده است.

 

صفار هرندی افزود: با این‌که این تحریم ها مخصوصا در بخش پزشکی و دارو بسیار سبوعانه است، ولی می توان ادعا کرد که با سامان دهی زندگی و باز تولید کالاهای تحریم شده، امید دشمنان را به یأس بدل کنیم، در حقیقت بایستی توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آستانه انتخابات دشمنان به دنبال راه‌هایی غیر از تحریم هستند، تا با ایجاد آشوب در کشور، فاصله اندازی و ایجاد شکاف میان مسؤولان و مردم و همچنین استفاده از عناصر دست آموز در برخی از مقاطع کشور، به نفع خود بهره گیرند.

 

وی در پایان تأکید کرد: هیچ کدام از نقشه های استکبار جهانی کارساز نبوده و راه به جایی نمی برد، زیرا مقام معظم رهبری با نگاهی حکیمانه و هدایت خویش مانع از پیروزی نقشه شوم دشمنان می شود، بصیرت و حضور در صحنه ملت ایران نیز همواره مایه خفت و خواری بدخواهان نظام بوده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به یکی از سؤالات دانشجویان مبنی بر احتمال کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، افزود: بنده خودم را در حد و اندازه های این پست نمی بینم و درباره این مقوله حتی نمی توانم فکر کنم./935/202/ج

ارسال نظرات