۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۷۶۸۷
نایب رییس مجلس وحدت مسلمین:

مسلمانان با نام حسین در برابر یزیدیان زمان می ایستند

خبرگزاری رسا - نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، انفجار بمب در نزدیکی حسینیه مصطفی(ص) کراچی را محکوم کرد و گفت: مسلمانان با نام حسین(ع) در برابر یزیدیان زمان ایستاده اند.
امين شھيدي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد امین شهیدی، نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، انفجار بمب در نزدیکی حسینه مصطفی(ص) در کراچی این کشور توسط گروه تروریستی طالبان را محکوم کرد و گفت: آمریکا و ھمپیمانان وھابی افراطی از سال های گذشته در پی فتنه مذهبی در پاکستان بوده اند.


وی افزود: مردم مسلمان پاکستان توطئه گران و دشمنان اسلام را به خوبی شناخته و ھرگز در دامشان نخواھند افتاد. کشته و زخمی شدن چندین تن از برداران اھل سنت در حمله تروریستی روز گذشته از حضور دشمن مشترک بین شیعه و سنی در خاک این کشور خبر می دھد.


حجت الاسلام شهیدی از عملکرد دستگاه های امنیتی پاکستان به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: آمریکا و بعضی از کشورھای نفتی به جای کمک به مردم مظلوم غزہ به آشوب گران سوری و گروه های تروریستی در کشورھای مختلف از جمله پاکستان کمک می کنند.


نائب رییس مجلس وحدت مسلمین، عاشورا را مدرسه اتحاد اسلامی دانست و تصریح کرد: حسین(ع) شخصیتی است که تمام ملت های اسلامی از صمیم قلب به آن عشق می ورزند و با نام حسین(ع) در برابر یزیدیان زمان ایستادگی می کنند.


وی ادامه داد: ما به ھر قیمتی این اتحاد را حفظ خواھیم کرد و توطئه دشمنان را ناکام خواھیم کرد./988/ب902/د

ارسال نظرات