۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۳۱۳
امام جمعه آمل:

مدیران عدالت حسینی را در جامعه ترویج دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که مدیران باید عدالت حسینی را در جامعه ترویج داده و نسبت به بی عدالتی برخوردی شایسته داشته باشند، گفت: عدالت محوری و حق طلبی از اهداف ارزنده قیام سرور و سالار شهیدان است که همگان باید در این امر والا اهتمام ویژه ای را داشته باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که دستگاه ناپاک دشمن در سراسر جهان با هم متحد شدند تا با مسلمان جهان پیکار کنند، گفت: دشمنان همیشه درصدد هستند تا با ایجاد تفرقه در میان مسلمین به اهداف خود دست یابند.

 

وی با اشاره به این که دشمن از هر حربه ای برای نفوذ در مردم و دلسرد کردن آنان بهره می گیرد، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی همیشه در میدان مبارزه با ما قرار دارند که فقط شکل و نوع آن گوناگون است و یک روز آنان تهاجم فرهنگی را مورد توجه قرار می دهند و روزی دیگر از تحریم های اقتصادی بهره می گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دشمنان هیچ گاه نتوانستند در برابر ما به موفقیت برسند و نقشه های شوم آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شد، گفت: وحدت مداری و پیروی از ولایت فقیه در میان آحاد مردم و مسؤولان می تواند به عنوان دژی مستحکم در برابر برنامه های مغرضانه دشمنان نظام باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید مواظب خود و اطرافشان باشند و نسبت به امور مختلف آگاهی داشته باشند که عده ای نتوانند سوء استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید عدالت را نسبت به همگان رعایت کنند و نباید به گونه ای باشد که عده ای به دلیل داشتن آشنا کارشان بهتر از دیگران رسیدگی شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی مردم را ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و با بیان این‎که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم را داشتند، گفت: رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان مهم ترین سفارش امام راحل به مسؤولان و کارگزاران نظام بود.

 

وی با اشاره به این که مسؤولان باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کنند، یادآور شد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. 

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که مدیران باید عدالت حسینی را در جامعه ترویج داده و نسبت به بی عدالتی برخوردی شایسته داشته باشند، گفت: عدالت محوری و حق طلبی از اهداف ارزنده قیام سرور و سالار شهیدان است که همگان باید در این امر والا اهتمام ویژه ای را داشته باشند./950/پ202/ب

ارسال نظرات