۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۹۸۰

پادشاه اردن به غزه سفر کرد

خبرگزاری رسا ـ پادشاه اردن در نخستین سفر یک رهبر عربی بعد از به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین در سازمان ملل، پنج شنبه وارد رام‌الله شد.
ملک عبدالله پادشاه اردن

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ؛ شبکه بی بی سی در خبری اعلام کرد: ملک عبدالله پادشاه اردن به کرانه باختری سفر کرده است.


گفتنی است پادشاه اردن در نخستین سفر یک رهبر کشور عربی بعد از به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین در سازمان ملل امروز (پنج شنبه) وارد رام‌الله شد.

 

عبدالله دوم، پادشاه اردن در سفر به کرانه باختری با محمود عباس رئیس فعلی تشکیلات خودگردان فلسطین و تنی چند از مسئولان فلسطینی دیدار می‌کند. این دیدار به منظور تکرار مجدد اعلام حمایت اردن از فلسطینی‌هاست که یک دستاورد تاریخی در سازمان ملل به دست آورده‌اند و به کمک آن می‌توانند یک دولت مستقل تاسیس کنند.


اعضای مجمع عمومی سازمان ملل در نشست اخیر این مجمع با اکثریت آراء کشور فلسطین را به عنوان یک عضو ناظر در این سازمان پذیرفتند.


محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در جمع خبر‌نگاران پس از مراسم خداحافظی با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن عنوان داشت: سفر ملک عبدالله بسیار برای ما مبارک و با اهمیت است و دیدار او در چنین شرایطی برای ما بسیار عزیز است./ 9161/
 

ارسال نظرات