۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۹۰۱۴
استاد حوزه و دانشگاه:

برخی اقدامات آقای احمدی نژاد عده ای را جسور کرده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که برخی اقدامات آقای احمدی نژاد عده ای را جسور کرده است، وحدت با ساختارشکنان و فتنه گران را غیر قابل پذیرش خواند و گفت: وحدتی صحیح و مورد تایید آموزه های دینی است که بر پایه قانون اساسی، اصول و اعتقاد قلبی به ولایت رهبری باشد.
حجت الاسلام گرجيان

حجت الاسلام مهدی گرجیان معاون پژوهشی دانشگاه باقر العلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به طرح شعار وحدت ملی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از سوی بعضی افراد و تلاش آنها برای ورود فتنه گران به صحنه انتخابات، گفت: عنوان وحدت واژه مقدس در دین اسلام و گنجاندن آن در واژه ملی قابل تامل است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تاکیدات قرآن، روایات و امام خمینی بر وحدت، ابراز داشت: اگر وحدت به این معنی است که اصول اولیه خود را کنار بگذاریم تا وحدت حاصل شود، این بطور قطع باطل است.

حجت الاسلام گرجیان با بیان این مطلب که وحدت به معنای کنار گذاشتن سلیقه ها پسندیده و مطلوب است، ابراز داشت: وحدتی مهم و درست و مورد تایید آموزه های دینی است که بر پایه قانون اساسی، اصول و اعتقاد قلبی به ولایت رهبری باشد.

وی با بیان این مطلب که طرح شعار رابطه با آمریکا هرگز با وحدت نمی سازد، تاکید کرد: با کسی که ساختار شکنی کند، اصول را نپذیرد و به قانون و ولایت مطلقه فقیه احترام نگذارد به وحدت نمی توان رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که برخی اقدامات آقای احمدی نژاد بعضی را جسور کرده است، اظهار داشت: معروف است که کسی را به ده راه نمی دادند می گفت خانه کدخدا کجاست.

وی در مقام توصیه به افرادی که شعار وحدت ملی را در جامعه طرح می کنند، ابراز داشت: بیایید به جای این که برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنید حول محور اسلام، قرآن، ولایت فقیه و قانون اساسی باشید تا مملکت شما از همه آسیب ها مصون بماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تفسیر های غلط و مغرضانه برخی افراد از ولایت فقیه، خطاب به آنان تاکید کرد: این تفسیرهای غلط از ولایت فقیه را کنار بگذارید و در حق ولی فقیه این قدر کم لطفی و مغالطه لفظی و منطقی نکنید.

حجت الاسلام گرجیان با اشاره به این که منیت آقای احمدی نژاد را در بر گرفته است، ابراز داشت: ریاست جمهوری نباید در آخر عمر ریاست خود دست به خود کشی و انتحار بزند و باید تفاسیر غلط خود را از ولایت فقیه کنار بگذارد./929/ت302/ج

ارسال نظرات