۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۹۳۰۴
به علت مشکلات اقتصادی؛

موسسات خیریه انگلیسی تعطیل خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ رکود اقتصادی و بحران منطقه یورو دامنگیر موسسات خیریه انگلیسی نیز شده است و این موسسات را با خطر تعطیلی روبرو کرده است.
بي خانمان هاي انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، از هر پنج موسسه خیریه در انگلیس دو موسسه اعلام کرده اند که اگر وضعیت کنونی اقتصاد انگلیس بهبود نیابد با خطر تعطیلی روبرو خواهند شد.

 

طبق تحقیقات صورت گرفته، اقتصاد راکد انگلیس تاثیر بسیار بدی بر روی موسسات خیریه گذاشته است و از هر پنج موسسه دو موسسه خیریه با خطر تعطیلی روبرو شده و بسیاری دیگر نیز در صورت بهبود نیافتن اقتصاد بیمار انگلیس در سال بعد بسته خواهند شد.


تحقیقاتی که توسط سازمان کمک رسانی موسسات خیریه صورت گرفته نشان می دهد که قطع کمک های دولتی و کاهش هدایای مردمی که به علت مشکلات حاد اقتصادی اتفاق افتاده است تاثیرات مخربی بر روی موسسات خیریه داشته است.

 

در این گزارش هشدار داده شده که از هر شش موسسه خیریه یکی از آنها احتمال می دهد سال بعد به تعطیلی کشیده شود. از هر سه موسسه یک موسسه نیز می گوید بیم آن دارد که مجبور شود کمک های خود را به نیازمندان انگلیسی قطع کند.


جان لاو، رییس یکی از موسسات خیریه انگلیسی می گوید: دوران سختی را سپری می کنیم و مردم پول کمتری دارند تا بتوانند به موسسات خیریه نیز کمک کنند. این مساله به همراه کاهش هزینه های عمومی از سوی دولت و افزایش نیازمندان و در نتیجه افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات موسسات خیریه تاثیرات وحشتناکی بر روی بسیاری از موسسات خیریه گذاشته است. 


طبق تحقیقات منتشر شده، میزان کمک های مردمی به موسسات خیریه انگلیسی در سال گذشته میلادی یک پنجم کاهش داشت و هفتاد و سه درصد از موسسات خیریه انگلیسی اعتقاد دارند به علت مشکلات اقتصادی قادر نیستند اهداف خود را محقق کنند./990/ب902/ک

 

ارسال نظرات