۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۴۹۹۷۹
اول دی ماه؛

مسابقه سالانه حافظان قرآن ویژه طلاب خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان از برگزاری مسابقه کتبی و شفاهی سالانه حافظان قرآن کریم ویژه طلاب خوزستان خبرداد.
قرائت قرآن

حجت الاسلام مجید نجفی، مسؤول دارالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه سالانه حافظان قرآن ویژه طلاب استان اظهار داشت: این آزمون به صورت کتبی و شفاهی در سه رشته 10 و 15 جزء و کل قرآن در ساعت 11 روز جمعه یکم دی‌ ماه برگزار می‌شود.

مسؤول دارالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 نفر در این مسابقه شرکت کردند و امیدواریم که این تعداد تا روزهای آینده افزایش یابد.

وی با اشاره به هدف برگزاری مسابقه تصریح کرد: شناسایی چهره های قرآنی و اسوه قرار دادن آن ها برای دیگر طلاب، مهم ترین هدف برگزاری این مسابقه است.

حجت الاسلام نجفی بیان داشت: پس از برگزاری مسابقه، داوران با بررسی پاسخنامه ها از شخصیت های برتر تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مسؤول دارالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان با بیان این که طلاب علاقه مند با شرکت در این مسابقه می توانند از افزایش شهریه دریافتی برخودار شوند، خاطرنشان ساخت: با عنایاتی که مقام معظم رهبری به حوزه علمیه دارد، به طلاب حافظ پنج، پانزده و کل قرآن کریم از ارتقا رقم دریافتی شهریه برخودار خواهند شد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات